Sinds 5 maanden in bezit van een kadjar uit november 2015. Geen problemen gehad tot een paar weken terug. (3 maanden na aanschaf ongeveer).
Dataverbinding is er niet (icoontje met auto en 'wifi') geeft aan geen verbinding. Ook kan ik niet de app store in omdat deze grijs is ipv 'drukbaar'.
Live verkeerd informatie zegt het wel te doen, echter ben ik al diverse malen langs een 'auto ongeluk' of 'file' gereden terwijl dit er helemaal niet was... alsof het systeem verouderde info onthoud?
Heb het systeem al naar fabrieksinstellingen gezet, reset met de uitknop meerdere seconden indrukken diverse keren gedaan, niets helpt.. iemand suggesties was er kan zijn?
Geen data verbinding
-
PedroN
- Donateur

- Posts in topic: 1
- Berichten: 724
- Lid geworden op: 13 apr 2019 07:37
- Actief als: particulier
Re: Geen data verbinding
Was het niet zo dat als er 3 maanden geen data abonnement meer is of niet gebruikt is de SIM gedeactiveerd wordt?
edit: die 3 maanden schijnen 3 jaar te zijn
zie: kan-geen-verbinding-meer-maken-met-live ... ml#p207731
edit: die 3 maanden schijnen 3 jaar te zijn
zie: kan-geen-verbinding-meer-maken-met-live ... ml#p207731
Renault Captur Techno E-Tech hybrid 145 (4-2024)
Packs: Full screen, Advanced driving assist, City Premium en draadloze oplader
Kleur: Noir Etoile
Dashcam Viofo A119 V3
Easylink versie 283C35538R (april 2025 geïnstalleerd)
Packs: Full screen, Advanced driving assist, City Premium en draadloze oplader
Kleur: Noir Etoile
Dashcam Viofo A119 V3
Easylink versie 283C35538R (april 2025 geïnstalleerd)
| Link: | |
| BBcode: | |
| HTML: | |
| Hide post links |
-
mrchivas
- lid

- Posts in topic: 1
- Berichten: 133
- Lid geworden op: 07 jun 2017 08:05
- Actief als: particulier
Re: Geen data verbinding
Ook in de Rlink store gecontroleerd of abonnementen nog actief zijn? Maar het autootje zou wel op moeten lichten ongeacht abonnement (denk ik).wesleymha schreef:Sinds 5 maanden in bezit van een kadjar uit november 2015. Geen problemen gehad tot een paar weken terug. (3 maanden na aanschaf ongeveer).
Dataverbinding is er niet (icoontje met auto en 'wifi') geeft aan geen verbinding. Ook kan ik niet de app store in omdat deze grijs is ipv 'drukbaar'.
Live verkeerd informatie zegt het wel te doen, echter ben ik al diverse malen langs een 'auto ongeluk' of 'file' gereden terwijl dit er helemaal niet was... alsof het systeem verouderde info onthoud?
Heb het systeem al naar fabrieksinstellingen gezet, reset met de uitknop meerdere seconden indrukken diverse keren gedaan, niets helpt.. iemand suggesties was er kan zijn?
| Link: | |
| BBcode: | |
| HTML: | |
| Hide post links |
-
stefanbrm
- Lid - eerste logo binnen

- Posts in topic: 1
- Berichten: 15
- Lid geworden op: 14 apr 2019 09:17
- Actief als: particulier
Re: Geen data verbinding
Heb ik ook gehad.
Resetten van de r link (uit knop ingedrukt houden voor 10 sec ofzo) was voor mij de oplossing.
Resetten van de r link (uit knop ingedrukt houden voor 10 sec ofzo) was voor mij de oplossing.
| Link: | |
| BBcode: | |
| HTML: | |
| Hide post links |
-
wesleymha
Topic author - repeating visitor

- Posts in topic: 2
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 04 jun 2019 07:03
- Actief als: particulier
Re: Geen data verbinding
Bleek volgens dealer het verkopen van het abonnement te zijn. Nu is alles weer prima.
Dacht eerst dat het kwam omdat ik rlink 3.x erop geplaatst had terwijl hij op 1.x draaide, maar dat was het niet en Android auto werkt nogsteeds als een tiet!
Dacht eerst dat het kwam omdat ik rlink 3.x erop geplaatst had terwijl hij op 1.x draaide, maar dat was het niet en Android auto werkt nogsteeds als een tiet!
| Link: | |
| BBcode: | |
| HTML: | |
| Hide post links |
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
geen data update meer sinds 18 mei en preconditioning werkt niet meer: Service stopgezet?
door flinkeman » 04 aug 2025 08:09 » in Renault App -
Reacties: 1
Weergaves: 560 -
Laatste bericht door Pepone
04 aug 2025 11:01
-
-
-
Reacties: 4
Weergaves: 612 -
Laatste bericht door Jaim0n
09 aug 2025 21:58
-
-
Vraag over verbinding Renault Mégane E-Tech met MyRenault-app
door erik1672 » 17 aug 2025 11:13 » in Renault App -
Reacties: 1
Weergaves: 710 -
Laatste bericht door groen_duiven
17 sep 2025 13:30
-
-
-
Vraag over verbinding Renault Mégane E-Tech met MyRenault-app
door erik1672 » 17 aug 2025 11:14 » in Renault App -
Reacties: 1
Weergaves: 546 -
Laatste bericht door Pepone
17 aug 2025 14:04
-
-
-
Reacties: 5
Weergaves: 1098 -
Laatste bericht door Edwin dCi
20 dec 2024 12:53
-
-
Reacties: 28
Weergaves: 8559 -
Laatste bericht door Jasper79
04 sep 2025 18:17
-
-
Geen opgewekte energie bij het rit rapport?
door Monsieur » 18 feb 2025 19:44 » in Technische vragen Zoe -
Reacties: 0
Weergaves: 334 -
Laatste bericht door Monsieur
18 feb 2025 19:44
-