Dit is de aatste posting van de vorige pagina:
Dat is voor de 1e stap?R0yk3 schreef:Vergeet deze niet te lezen. hierin staat welke instellingen je NIET moet gebruiken...
engineer-modus-activeren-r-link2-hacking-t27673.html

Dit is de aatste posting van de vorige pagina:
Dat is voor de 1e stap?R0yk3 schreef:Vergeet deze niet te lezen. hierin staat welke instellingen je NIET moet gebruiken...
| Link: | |
| BBcode: | |
| HTML: | |
| Hide post links |

Dat is inderdaad handig om vooraf te lezen.EagleForce schreef:Dat is voor de 1e stap?R0yk3 schreef:Vergeet deze niet te lezen. hierin staat welke instellingen je NIET moet gebruiken...
| Hide post links |

Zie in de video in de post dat een Kadjar is en klein scherm. Is procedure hetzelfde voor Talisman met groot scherm?R0yk3 schreef:Dat is inderdaad handig om vooraf te lezen.EagleForce schreef:Dat is voor de 1e stap?R0yk3 schreef:Vergeet deze niet te lezen. hierin staat welke instellingen je NIET moet gebruiken...
Wellicht handig voor een nieuwe post te maken en deze 'handleiding' als eerste erbij te zetten.
Dan kan iedereen ook zijn ervaringen per auto erbij zetten.
Ik ga een nieuwe post aanmaken.
| Hide post links |

| Hide post links |

| Hide post links |

| Hide post links |

Weet niet wanneer ik een poging ga wagen nog.....................adinsx schreef:Hoor trouwens graag of je er in komt. Ga morgen bij een Talisman Estate TCe200 Intens (november 2016) kijken voor een familielid. Heeft dus ook het 2.2*-systeem nog. Ik denk dat developersmode daarop moet werken, maar las eerder dat het ook wel eens niet lukt.
| Hide post links |

| Hide post links |

| Hide post links |

| Hide post links |

| Hide post links |

Android Auto heb ik op mijn telefoon staan.m.atthijs schreef:Ook gereset? D.w.z. als de Rlink is ingeschakeld, de powerknop *lang* indrukken, totdat het scherm uitvalt. Geeft het systeem de tijd om zichzelf te resetten. Als het scherm weer actief wordt zet je de Rlink aan; je koppelt je telefoon (waar de Android Auto app op is geïnstalleerd!) aan de USB-poort van de auto en dan zou je op de Rlink Android Auto moeten kunnen selecteren.
| Hide post links |

| Hide post links |

Moet ik ook iets met de ontwikkelaars instellingen in de Android Auto app?m.atthijs schreef:Dat kan ik helaas op deze manier niet definitief beoordelen, maar het lijkt er wél op.
| Hide post links |

| Hide post links |

Als ik mijn telefoon koppel en de Android auto app op mijn telefoon opstart krijgt ik een Communicatiefout 16.m.atthijs schreef:Als je de app al op de smartphone hebt staan is dat niet meer nodig.
| Hide post links |

| Hide post links |

Nou de update van 3.3.16.961 naar 3.3.16.981 is gelukt...zed85 schreef:Allen,
Ik lees ook op veel buitenlandse sites dat er ook een R-link upgrade naar versie 7.0 mogelijk is.
Dit kan in principe op dezelfde manier als we hier hebben geupdate van versie 2.2 naar 3.3.
Weet iemand de verschillen tussen deze versies?
Ik lees tevens dat men ook in versie 7.0 mogelijkheden heeft om via de DeveloperSide Android Auto projection te activeren...
Ik heb in 3.3 helaas mijn Android Auto connectie niet voor elkaar.
Vanavond nog maar even proberen of een update van 3.3.16.961 naar 3.3.16.980 (http://rvehconnecte.renault.com.frontcd ... R-LINK.zip) effect heeft op mijn Android Auto functionaliteit...
| Hide post links |

| Hide post links |

Ik heb nu Android Auto versie 4.5.592854-release op mijn telefoon. Welke versie draai jij dan?b.kokkelmans schreef:Dit ligt waarschijnlijk aan je android auto versie. (op je telefoon)
Probeer eens een iets oudere versie (1 of 2 terug) te installeren. Waarschijnlijk lukt het dan wel.
Ik heb ditzelfde probleem gehad en dit op bovenstaande manier op kunnen lossen.
| Hide post links |

| Hide post links |

Vreemdb.kokkelmans schreef:Ik heb in de Mégane AA nog niet geactiveerd. Maar de versie die jij aangeeft is wel de versie die bij mij werkte...
| Hide post links |

| Hide post links |

Ik heb het gevonden. De communicatiefout 16 welke ik kreeg in Android Auto had waarschijnlijk te maken met specificieke instellingen op mijn (Xiaomi) telefoon. Dit heb ik via de volgende link gevonden: https://c.mi.com/thread-2241883-21-1.htmlzed85 schreef:Vreemdb.kokkelmans schreef:Ik heb in de Mégane AA nog niet geactiveerd. Maar de versie die jij aangeeft is wel de versie die bij mij werkte...waar zou het nog meer aan kunnen liggen? Misschien het merk telefoon (Xiaomi mi 9) of de Android versie welke ik draai? (Android 9)
| Hide post links |

| Hide post links |

| Hide post links |

| Hide post links |

Telefoon (waar Android Auto op is geïnstalleerd) via USB aansluiten op de RLink. Als het goed is zie je dan de keuze Android Auto verschijnen in het hoofdscherm van de RLink.b.kokkelmans schreef:@r0yk3 als ik de developermode heb unlocked volgens de bekende stappen, zie ik dan Android auto meteen staan in het menu of moet ik nog ergens heen scrollen?
Ik heb 7.# nog niet, moet nog even geduld hebben maar ben me zo goed mogelijk aan het voorbereiden en moed aan het verzamelen hahaha!
| Hide post links |

| Hide post links |

| Hide post links |

| Hide post links |

| Hide post links |

| Hide post links |

Renault-dealers roepen volgens mij wel erg makkelijk dat onderdelen niet leverbaar zijn.b.kokkelmans schreef:Dat is echt minder man.
Geluk bij een ongeluk is dat het de dealer gebeurd is en hij het dus ook verantwoordelijk is voor de oplossing.
Het niet leverbaar zijn van onderdelen is een groot probleem.
Ik heb weken moeten wachten op een condensor voor het koelsysteem...
Ook niet leverbaar door een storing in de Fabriek in Frankrijk.
Ik hoop voor je dat het snel opgelost is!
| Hide post links |

| Hide post links |

Staat goed uitgelegd in de topic 'Upgrade R_LINK 2.2 naar 3.3 voor activatie AA'.b.kokkelmans schreef: Het gaat mij om het activeren van AA via het developer menu (dus de hack zelf).
Waar in het systeem kan ik dan de functie vinden om AA te activeren?
Gr. BaS
| Hide post links |
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut