Wie hebben er interesse in een group-buy van winterbanden voor onze Zoe?
Tijdens de afgelopen lunch in Utrecht sprak ik een paar mensen die (ook) interesse hebben in winterbanden voor de Zoe.
Nu wil ik voorstellen dat we daar een gezellige koffie/chocomel-meeting van maken wanneer we dat met een stel gaan doen. Een vriend van mij heeft namelijk een garage en kan kijken voor winterbanden voor de Zoe. Elk merk is te bestellen.
Dan kunnen we op bijvoorbeeld een zaterdag afspreken dat we daar (omgeving Breukelen) allemaal naartoe komen en onze banden laten vervangen/meenemen/verwisselen/whatever.
Zoals eerder gezegd: merk en type staan nu nog niet vast. Hij is nu ook aan het kijken welke voor de Zoe het beste geschikt zouden zijn en kan daar een prijs voor maken. Wij kunnen ook zelf aangeven welke we willen hebben. Het mooist zal zijn als het allemaal dezelfde zouden zijn. Kunnen we weer gaan vergelijken enzo

Afwijkende merken/maten kunnen ook en dan zal gekeken worden hoe dat eventueel prijstechnisch in verschil uit zal pakken.
Wanneer ze besteld zijn spreken we een Zoewinterbandenomwisseldag af en zijn wij allemaal klaar voor veilige kilometers in het komende seizoen.