Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
De beste manieren om je auto te poetsen en te wassen, of zelfs te detailen.
Forumregels
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef zoveel mogelijk informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
guy janssens schreef:Met dat spul voor de velgen moet je heel hard opletten. [...]
Je hebt inderdaad van die velgenreiniger sprays onder de 3 Eur. Vaak agressief, met blijvende uitbijtvlekken.
Ondanks lease-auto, toch altijd heel netjes op iedere auto. Vaak gedacht "vlak voor inlevering lease-auto even zo'n product proberen". Maar is toch m'n eer te na, om dan in te leveren met aangetaste velgen. Ja, braafste jongetje van de klas. OK OK ...
Ik ben zeker geen enthousiast autoreiniger en neem vrede met een goede carwash, gevolgd door een nacontrole en dito bijwerking. Velgen zijn natuurlijk niet altijd perfect en om die te optimaliseren gebruik ik de goedkope velgenreiniger van Action.
Met dit produkt heb ik nog nooit abnormale vlekken gekregen en je hoeft even in te spuiten en na enkele minuten overvloedig afspoelen met water en opdrogen. Het effect mag er zijn, vind ik.
Voor de zwarte kunststof delen van o.a. de bumpers, gebruik ik eveneens een produkt uit Action - alweer niet duur - met een geweldig effect wanneer de kunststof de neiging heeft dof te worden. Even inspuiten bij droge toestand, even opwrijven met zachte doek en klaar is kees. Het resultaat is prima.
Warning : maybe some messages could be sent by an old timer Lenovo T500 laptop, easily and proudly using Linux Mint 20.3 Cinnamon 64 Bit "Una" operating system.
Never heard about Linux ?
Just give it a damn try if you dare. Just right now.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Vandaag voor het eerst door de wasstraat met mijn Megane E tech. Knikkende knieën :lol: , In de N stand, automatische ruitenwisser uit en cross-vingers. Geen probleem blijkt achteraf. Een nieuwe elektrische auto was wel spannend want heb eerder...