Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
hoi een vraagje ik wil de nu orginele xenon koplampen veranderen voor led koplampen
nou met demonteren zie ik dat er een stekker rechtstreeks in de koplamp gaat dus binnen in word het verdeeld
de stekker krijg je niet los dus een vraagje aan jullie wat de kleuren zijn mocht iemand dat weten
of waar een losse stekker te koop is om de orginele stekker aan de auto niet te hoeven veranderen
Wil je de hele koplampunit vervangen, of wil je in plaats van het xenon dimlicht led licht?
Bestaan er achteraf te monteren led koplampen die qua lichtopbrengst in de buurt komen van xenon?
Groeten,
George
Renault Mégane Grand Tour 1.6 16V LPG 03-2007 (v/h Renault Grand Scénic 1.6 16V LPG Business Line 11-2008)
de bedoeling is om achteraf gekochte komplete units te plaatsen devil eyes met leds erin
alleen heeft de orginele koplamp een stekker die rechtstreek in de koplamp gaat en de aftermarket een losse stekker met
minder draadjes eraan dus ik wil evt de boel afkippen en aan de nwe monteren maar ja geen idee welke draadjes te gebruiken kleur code.s ?? etc dus ik hoop op een losse orginele steekr cq verloop stekker om alles zo orgineel mogenlijk
te houden ik heb de orginele wel voorzien van nwe ballast inmiddels maar de set ligt er nog en probeer te verkopen wat moelijk lukt dus ik twijvel om het toch erin te zetten en dan evt de org. te verkopen tja
klopt dus de twijvel is zal ik het orgineel laten wat mooi is ook met de zelfstellende lampen etc
of toch de aftermarket doen mits dit niet te veel ingrepen is
dus ik zoek ervaring met iemand die dit ook gedaan heeft en weet hoe of wat tegen te komen
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Ik heb een vraag. Een maand terug heb ik de beiden lampjes vervangen van de koplamp omdat de rechter lamp kapot was gegaan. Nu is het weer een lampje kapot aan de rechterzijde. Wat zou dit kunnen zijn?
Weet iemand waar de diagnose aansluiting van mijn Kadjar 1.3 uit 2019 zit? Niet bij de zekeringen links en rechts van het dashboard en ook niet in de middenconsole, zoals bij onze captur. Alvast bedankt
Vanavond heb ik even aan de radio zitten werken, een snoertje in het dashboard weggewerkt. Helaas heb ik denk ik een stekkertje losgemaakt, maar weet niet waar hij van is. Het betreft een Espace IV uit 2008, de radio zit rechts onder het dashboard....
Bij de linker koplamp is de bevestigingslip aan de bovenkant afgebroken. De lamp zit nu alleen met twee schroeven aan de onderkant vast. Aan de bovenkant zit de bumper er overheen, dus de lamp blijft wel op zijn plek zitten.
Mijn ouweheer heeft een Scenic XMOD uit 2014 waarbij de lichtopbrengst minder lijkt te worden.
Hij heeft zelf de buitenkant van de unit al gepolijst, vanuit de buitenkant ziet de unit er nu best netjes en schoon uit.
Het lijkt...
Heb te koop nieuw in doos een omvormer , winkelprijs is € 39,99
ALLWEI 300 W spanningsomvormer 12 V 230 V omvormer met USB-C PD27W type C & USB-aansluiting - voor auto, caravan, camping, opladen van mobiele telefoons, laptops en...