Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Hallo mede Twingo rijders, ik ben ik rijd een epicea uit 2002 bij mijn weten zit er geen ABS op, er gaat ook geen lampje branden bij het starten
Mijn moeder rijdt een cinetic uit 2001 bij mijn weten ook geen ABS, echter daar brandt wel een abs lampje bij het starten, klopt dit ? thx voor t lezen en evt reactie
gr
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Wij hebben op midden november ‘24 een handtekening gezet onder een bestelorder voor een Iconic 5 met alle mogelijke opties. Het zou onze eerste nieuwe auto worden na het behalen van het rijbewijs, zo’n 32 jaar geleden…Voor ons...
Ik zal me even voorstellen voor ik mijn vraag stel.
Mijn naam Rini en heb onlangs een Renault Megane 2.0 cte GT gekocht via een veiling. :hammer_head
Het was een grote gok dat wel. Het lijkt of de auto nog nooit bij een Renault...
Ik mis de twee opties Navigatie en Apps in het menu van mijn R-Link2.
Nu heb ik de garage waar we de auto vandaan hebben gemaild met de vraag of dat klopt, zij geven aan dat onze R-Link2 is uitgerust zónder Navigatie.. Maar klopt dat...
Mijn espace IV 3.5 V6 Initiale uit 2009 geeft sinds het koudere weer van afgelopen weken de melding: ESP controleren. Samen met het lampje voor slipgevaar. Het gevolg is dat de auto weliswaar goed start, maar niet harder dan 10 kilometer per uur...
Heb een probleem met mijn [Renault Kangoo 2010, Motorcode K4MA7 (1.6 16V) Benzine.
Het probleem begon bij een storing met in de display (controleer remmen). Dus had ik de Kangoo laten uitlezen bij de Renault Dealer. Die kwamen uit...
Opeens heb ik geen geluid (stem) meer op mijn Tomtom ..Renault Scenic 3 uit 2012.
Ben nergens aan geweest, op instellingen staat het geluid gewoon aan.
Als ik een andere stem kies kun je normaal gesproken een test geluid laten...
Gisteren had ik een raar probleempje op mijn multimediasysteem. Het geluid van de radio viel uit en er was ook geen andere zender en zelfs geen andere bron te kiezen. Ook was de richtingaanwijzer niet meer hoorbaar terwijl de geluidsinstelling op...