Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Soms hoor ik een slijpend geluid als ik in optrek in een bepaalde versnelling, vervolgens in dezelfde versnelling de gas los.
Het is net of de koppeling slipt maar heb aan het koppelingspedaal niet aangekomen.
Geluid is ook niet altijd aanwezig.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Sinds begin september in het bezit van een Twingo uit 2015. Circa 2 weken geleden op de snelweg een tikkend, krakend trillend gevoel onder m’n gaspedaal. Nagekeken door de garage maar niets gevonden. Ook de afgelopen dagen af en toe gevoel van tikje...
Ik wilde een cruise control laten installeren in mijn Kangoo 1.6-16V van 2006. De monteur heeft gezegd, dat de auto geen electronisch gaspedaal heeft. Later heb ik ergens op de net gezien, dat er is wel een electronisch gaspedaal, maar met een kabel...
Auto: Talisman initiale Paris 225pk sedan. Automaat.
Probleem:
Mijn gaspedaal reageert niet lineair. Als ik rustig gas geef dan reageert hij amper. Ik geef dan iets meer gas en dan reageert hij weer heel overdreven en moet ik als een haas weer...
Bij hogere snelheid (vanaf 110 km per uur) valt soms de druk van het gaspedaal weg.( het lijkt dan alsof je door de druk heen gaat) Auto rijdt dan al een tijdje, gebeurd alleen bij hogere snelheid en ook niet elke rit.
Hallo Allemaal,
Sinds vandaag krijg ik dit icoontje in het display, na wegrijden gaat het vanzelf uit.
Ik heb het boekje al drie keer door gebladerd maar kom deze weergave niet tegen.
Wat betekent het autootje met streep en 3 rondjes?
Herman...
Heeft iemand ook een apart kraak geluid bij het bijna stilstaan en dan remmen?? Onder alle andere omstandigheden hoor je niets, maar alleen bij de laatste meter... verder fijne auto. Automaat is wellicht wat apart met doorschakelen, maar niet...