Dit is de aatste posting van de vorige pagina:
De dealers weten het helemaal niet, software update is een beetje altijd wat de dealer doet als ze niet weten wat het is. Ik heb weken lang met de dealer moeten discussiëren om het energie informatie scherm op mijn zoe geïnstalleerd te krijgen. Ze wisten nergens wat van en volgens hun had ik gewoon een Zoe die dat niet heeft. Uiteindelijk heb ik hun een lijst met specifieke update codes moeten overhandigen welke zij toen zelfs niet konden installeren omdat dit alleen bij een specifieke zoe gespecialiseerde dealer kon. Uiteindelijk daar langs geweest en na heel wat gezeur mijn Zoe eindelijk de updates gehad waarbij ik het enerrgie info scherm op mijn display erbij had gekregen.
Laat je door de dealer niets wijs maken want daar weten ze vaak nog minder van de auto af dan jijzelf.
De reacties die ik lees zijn ook echt onzin, dat het een probleem met vattenfall laadpalen is is echt klinkklare onzin.
Ik blijf erbij dat dit gewoon bij de auto hoort. Er is iets aan het opwarmen of ontdooien. Het is alleen niet handig dat Renault tijdens deze actie ook het laden uitstelt, daar waar de meeste laadpalen hier gewoon niet goed mee omgaan.
Lees de engelse forums er maar op na, daar wordt ook gezegd dat dit gewoon bij de auto hoort. Via Canze en odb dongle kan je ook zien dat op het moment hij dit geluid maakt de auto in een deicing mode staat.