Vocht in opbergvakken
-
Topic author - Lid
- Posts in topic: 3
- Laatste bezoek: 22 sep 2010 18:55
Vocht in opbergvakken
Hallo,
Ik heb een Espace III uit 2001 daarin staat in de opbergvakken voor de voorstoelen vocht.
De bekleding is vrij nat, Heeft iemand een idee waar dat water ( vocht ) vandaan kan komen ?
Alvast bedankt
Ik heb een Espace III uit 2001 daarin staat in de opbergvakken voor de voorstoelen vocht.
De bekleding is vrij nat, Heeft iemand een idee waar dat water ( vocht ) vandaan kan komen ?
Alvast bedankt
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Gerespecteerd lid
- Posts in topic: 1
- Laatste bezoek: 28 okt 2020 12:33
- Actief als: particulier
-
Topic author - Lid
Ik ben inmiddels 2 jaar in het bezit van de auto en in die tijd is er geen nieuwe voorruit ingekomen.
Kan het iets met de airco te maken hebben ?
Kan het iets met de airco te maken hebben ?
Hide post links |
-
- Lid
- Posts in topic: 1
- Laatste bezoek: 01 jan 1970 01:00
- Actief als: particulier
Natte voeten?
Het kan inderdaad met je airco te maken hebben, de afvoerslang van het condenswater kan lek zijn of verstopt zitten.
Het is alleen de vraag of je de airco de laatste tijd veel gebruikt hebt, je moet dat condens wel maken natuurlijk.
Ik denk eerder dat het regenwater wat naar binnen komt in de kachel via de luchtaanzuiging de schuldige is, en dan moet je op zoek naar waar de afvoerslangen van deze ruimte zitten om die door te prikken.
Als je klotsende geluiden hoort wanneer je de bocht omgaat kan je er zeker van zijn dat je in die richting moet zoeken.
Als je pech hebt is het een van de kachelradiateurtjes die lek is, maar dan moet dat vocht wat je op de bodem hebt een ongezond kleurtje hebben, en wanneer de kachel aan staat ruik je een zoet weeig geurtje van de koelvloeistof.
Als het niveau in je expansievat onverklaarbaar daalt kan dat ook een indicatie zijn.
Het is alleen de vraag of je de airco de laatste tijd veel gebruikt hebt, je moet dat condens wel maken natuurlijk.
Ik denk eerder dat het regenwater wat naar binnen komt in de kachel via de luchtaanzuiging de schuldige is, en dan moet je op zoek naar waar de afvoerslangen van deze ruimte zitten om die door te prikken.
Als je klotsende geluiden hoort wanneer je de bocht omgaat kan je er zeker van zijn dat je in die richting moet zoeken.
Als je pech hebt is het een van de kachelradiateurtjes die lek is, maar dan moet dat vocht wat je op de bodem hebt een ongezond kleurtje hebben, en wanneer de kachel aan staat ruik je een zoet weeig geurtje van de koelvloeistof.
Als het niveau in je expansievat onverklaarbaar daalt kan dat ook een indicatie zijn.
:arrow: Toen Microsoft met de auto te maken kreeg is de ellende begonnen :!: :!: :!:
Hide post links |
-
Topic author - Lid
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community