Dit is de aatste posting van de vorige pagina:
Als je de middenarmsteun opent heb je onder vooraan plenty aan ruimte om plastic zakjes te verbergen. En ze kunnen desgewenst nog gekoeld worden ook.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Dit is de aatste posting van de vorige pagina:
Als je de middenarmsteun opent heb je onder vooraan plenty aan ruimte om plastic zakjes te verbergen. En ze kunnen desgewenst nog gekoeld worden ook.
| Link: | |
| BBcode: | |
| HTML: | |
| Hide post links |

Misschien stomme vraag maar hoe kom je bij de mistlampen? Van onderaf?Mils schreef:Ik heb vandaag ook de lampen in mijn mistlichten vervangen door de GP-Thunders.![]()
| Hide post links |

| Hide post links |

| Hide post links |

Die moeten naar buiten worden gehaald. Linksvoor was geen probleem. Zo gepiept. Nu rechts nog maar daar zit bij mij het reservoir voor de ruitensproeier vloeistof in de weg. Kan er met geen mogelijkheid bij komen. Iemand nog tips?Domi1963 schreef:@Mils: nog even ter verduidelijking: eens die 2 schroeven van de wielkappen los zijn, moet de kap naar binnen geduwd worden of naar buiten gehaald worden?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
| Hide post links |

| Hide post links |

| Hide post links |

| Hide post links |

| Hide post links |

| Hide post links |

| Hide post links |

| Hide post links |

| Hide post links |

| Hide post links |

| Hide post links |

Grappig dat je dit zegt ... het originele beeld van de media site van Renault is een blauwe Talisman, met de 19" velgen ... ziet er inderdaad niet slecht uit met black chromeGert-Jan Verzee schreef:Erg mooie photoshop lambocars, ik denk zelf dat dit op een blauwe Talisman juist erg mooi staat. De grill zou ik dan denk ik wel chrome laten.

| Hide post links |

| Hide post links |

Precies dezelfde gehad uit China, ook eigenlijk bedoeld voor de Kadjar. De keycard ging er met veel moeite in maar verder prima. Alleen toen de batterij vervangen moest worden, kreeg ik de keycard er met geen mogelijkheid meer uit en dus kapot moeten knippen. Nu heb ik een rubberen versie uit China. Op zich prima maar er blijft veel stof aan hangen.MFB schreef:Net mijn keycard holder binnen uit China.
https://nl.aliexpress.com/item/Leather- ... 74716.html
| Hide post links |

| Hide post links |

| Hide post links |

@Rcupra: foto’s ?Rcupra schreef:Afgelopen weekend spoorverbreders geplaatst van 17mm voor en achter. Ziet er met de 19 inch net wat dikker uit. Tot nu toe niks gemerkt aan rijgedrag behalve wat meer sporing op bol wegdek.
| Hide post links |

| Hide post links |

| Hide post links |

| Hide post links |

| Hide post links |

Prachtige verandering!r.zeevat schreef:Dit is de verandering die ik volgend jaar wil doorvoeren:
| Hide post links |

Das jammer genoeg de plicht van iedere constructeur willen ze de steeds strengere uitstootnormen blijven halen. De grootste motor is een 2.0 liter, zowel in benzine als diesel versie en hybride...MFB schreef:
Prachtige verandering!
Enige puntje wat ik bij de volvo's van nu heb is de complete downsizing van motoren. Verder zijn ze qua afwerking nog dichter tegen de MB/BMW/Audi's van deze wereld aan gekropen. Helaas laat het leasebudget van mij een dergelijke auto "nog" niet toe.
| Hide post links |

Juist bij een merk als volvo zou je verwachten dat de 5-cilinders nog door ontwikkelt konden worden. Audi gebruikt ook nog 5 cilinders, en concurrenten als BMW/Mercedes hebben ook nog gewoon 6-cilinders die prima voldoen aan de CO2 eisen. Dus downsizing hoeft nog niet perse, daarnaast had Volvo met de hybrid combinaties best op 5 cilinders kunnen blijven.Domi1963 schreef:Das jammer genoeg de plicht van iedere constructeur willen ze de steeds strengere uitstootnormen blijven halen. De grootste motor is een 2.0 liter, zowel in benzine als diesel versie en hybride...MFB schreef:
Prachtige verandering!
Enige puntje wat ik bij de volvo's van nu heb is de complete downsizing van motoren. Verder zijn ze qua afwerking nog dichter tegen de MB/BMW/Audi's van deze wereld aan gekropen. Helaas laat het leasebudget van mij een dergelijke auto "nog" niet toe.
Trouwens ieder merk doet dit nu.
| Hide post links |

| Hide post links |

| Hide post links |

| Hide post links |

| Hide post links |

| Hide post links |

Die 3.0TDI is ook een beest van een blok. Vriend van mij heeft dit blok in zijn nieuwe A6 allroad.Domi1963 schreef:De 5 cilinders van Volvo waren zuipschuiten en ik denk dat deze doorontwikkeling bakken geld zou gekost hebben, daarom dat ze met 4 cilinder echte Volvo motoren werken welke bij Volvo doorontwikkeld worden door het bedrijf Polar. De ecoboost (Ford) motoren zijn haast allen verdwenen.
Audi doet het relatief goed met hun V6-3.0 TDI. Deze stoot, afhankelijk in welke wagen hij zit, maar 114 gr CO2 uit. Das weinig voor zo een motor.
| Hide post links |

| Hide post links |

| Hide post links |