Dit is de aatste posting van de vorige pagina:
En wat bedoel je dan met 2 kanalen? Dat je maar 2 koptelefoons tegelijk kan gebruiken of dat je kan kiezen op welke kanaal je deze koptelefoons aansluit?Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Dit is de aatste posting van de vorige pagina:
En wat bedoel je dan met 2 kanalen? Dat je maar 2 koptelefoons tegelijk kan gebruiken of dat je kan kiezen op welke kanaal je deze koptelefoons aansluit?| Link: | |
| BBcode: | |
| HTML: | |
| Hide post links |
| Link: | |
| Hide post links |
Frequentiekanaalsawespace schreef:En wat bedoel je dan met 2 kanalen? Dat je maar 2 koptelefoons tegelijk kan gebruiken of dat je kan kiezen op welke kanaal je deze koptelefoons aansluit?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
| Hide post links |
| Hide post links |

Yes, via Ali een setje van 4. Zijn ook makkelijk op te vouwen, werken perfect!sawespace schreef: 17 jan 2020 10:37Bossenbroek schreef:Goedemorgen sawespace, nogmaals bedankt voor de handleiding. Hoe heet dit systeem, heb je de voorkant van de handleiding misschien? Ik kan in de handleiding niet terugvinden hoe de koptelefoons communiceren met het systeem en of en hoe ik eventueel andere hierop aan kan sluiten.sawespace schreef:
Geeft niet. Als ik het geheel even vluchtig bekijk dan is er een systeemmenu en ik verwacht dat je daarin wel iets kan wijzigen en mogelijk dan ook het headsetje.
Is het je nog gelukt om een setje te vinden?
| Hide post links |

| Hide post links |

| Hide post links |

| Hide post links |

| Hide post links |

| Hide post links |

Zuma schreef: 17 jan 2020 12:03 Ik moet mij corrigeren. Het is geen radiofrequentie maar infrarood. Dus iedere IR koptelefoon zou moeten werken.
Verstuurd vanaf mijn SM-N960F met Tapatalk
| Hide post links |

Je kunt exact dezelfde hoofdtelefoons op Bol.com (en bij Deynos Mobile Electronic solutions in Zeewolde) bestellen. En omdat het IR is, kun je volgens mij zelfs 3 of 4 stuks aanzetten en allemaal hetzelfde signaal ontvangen.sawespace schreef: 07 jan 2020 23:35 Ik heb toevallig op MP een setje weten te scoren in niet verkeerde staat. Heb ze alleen nog niet uitgeprobeerd of het idd wel mogelijk is om een extra setje aan te sluiten tegelijkertijd.
| Hide post links |

| Hide post links |
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen