wajime schreef:hemertje schreef:gisteravond is de kaartupdate gelukt nav Stappenplan Renault
helaas nog steeds de kaartversie 1011 van TomTom van juni 2018, alweer 9 maanden oud dus en pas op 5 april vrijgegeven in de RLink store...
TomTom is alweer 3 kaartversies verder, de laatste is van februari 2019
http://nl.support.tomtom.com/app/answer ... %26nbsp%3B
waarom zou je nog een betaalde update willen van Renault???
Stelletje oplichters zijn het bij Renault ik heb in 2017 €147,- betaald voor 3 jaar updates maar je mag blij zijn als je 2 updates per jaar krijgt.
Als je Renault Nederland een mail stuurt krijg je een wazig antwoord dat de schuld in Frankrijk ligt en het heel veel werk is om een kaart geschikt te maken voor het R-Link systeem. Volgend jaar ga ik een nieuwe auto aanschaffen en dat word dus zeker géén Renault.
Ja herkenbaar onnozel antwoord van Renault
Software aanpassen kan makkelijk door een scriptje laten draaien, dat is geen handenarbeid meer tegenwoordig
Van de week een paar keer een vriendelijke Renault dame gesproken, toen ik zei dat de Notre Dam eerder gerenoveerd is dan ik een TomTom 2019 kaart update in mijn Renault Captur heb snapte ze er niets van , heb maar niet de moeite genomen het haar uit te leggen...