Pagina 4 van 4

Re: New Release Easylink Updates

Geplaatst: 03 okt 2025 13:02
door amvih

Dit is de aatste posting van de vorige pagina:

Wel apart dat het bij jullie niet werkt, hier geen enkel probleem met de app, alles, zoals standplaats, onderhoud, onderhoud geschiedenis, km stand, etc. daarin werkt, zie ook screenshots.
Ook het versturen van een adres naar de auto, geen enkel probleem.
Waarschijnlijk zijn er meerdere servers in Frankrijk waarop ingelogd wordt.
Zit er misschien verschil tussen de iPhone en Android app, ik zelf heb de Android app.

Re: New Release Easylink Updates

Geplaatst: 06 okt 2025 17:05
door groen_duiven
Kreeg vandaag onderstaande reactie van Renault, maar ook na het volgen van deze stappen geen verbetering :cry:
Wij hebben uw dossier teruggekregen van Renault Frankrijk.

Wij willen u vriendelijk verzoeken om een rit van minimaal 30 minuten uit te voeren. Na deze rit zou de verbinding met uw My Renault weer tot stand moeten maken met de server. Graag vernemen wij van u of dit het probleem heeft verholpen.

Wij verzoeken u vriendelijk om de onderstaande stappen uit te voeren om de werking te controleren:

1. Start de auto (motor) en laat deze minimaal 5 minuten draaien. Langer mag uiteraard als u een rit wilt of moet maken.
2. Zet de motor uit en start deze direct daarna opnieuw.
3. Ga naar het menu: Menu > Info > Systeem > Software-update
4. Kies vervolgens "Controleer op updates"
(Let op: het is mogelijk dat er geen update verschijnt. Deze stap is bedoeld om verbinding te maken met de Renault-server.)
Laat het ons gerust weten als u nog vragen heeft of als er iets niet werkt zoals verwacht.

Re: New Release Easylink Updates

Geplaatst: 06 okt 2025 21:48
door A110
Zal ik morgen ook eens proberen.
Ik heb nog niks gehoord van de klantenservice.

Re: New Release Easylink Updates

Geplaatst: 09 okt 2025 15:23
door A110
Gisteren email gekregen van de klantenservice, of ik diversen screenshots wil maken van de software gegevens van GSM en easylink.

Toen ik naar huis reed kreeg ik ineens de melding er staat een software update klaar. Bij thuiskomst uitgevoerd maar dit ging niet lekker.
Ik weet niet of deze nu goed gegaan is maar vanmiddag kijk ik toevallig op de MyRenault app en tot mijn verbazing zie ik dat alles weer is bijgewerkt en ik weer kan zien dat de auto onder lading staat.
Dus probleem bij mij opgelost.
Misschien krijg ik nog terugkoppeling van de klantenservice wat het geweest is. Ik zal dat dan nog doorgeven hier.

Re: New Release Easylink Updates

Geplaatst: 09 okt 2025 18:18
door groen_duiven
Bij mij werkt de laatste locatie ook weer.
Ik was rond de middag net thuis van mijn werk, toen Renault belde.
Er was nog weer wat "aangepast'' en moest nogmaals even de motor aanzetten en kort rondje maken, zodat de verbinding werkte. En daarna nogmaals checken of er een software update was (dat hoefde volgens haar niet persé). Dat ws bij mij niet het geval.

En inderdaad daarna was de locatie weer bij mij voor de deur. Net even een boodschap gedaan en inderdaad stond de auto bij winkelcentrum.

Donald

Re: New Release Easylink Updates

Geplaatst: 15 okt 2025 12:26
door groen_duiven
Sinds vanmorgen is ook het onderhoudsschema weer verschenen in de app.
Alles in de app werkt (nu) weer bij mij.

Blijft alleen nog het probleem over van de vraagtekens bij de laadpunten op de kaart zelf in de auto.
Zal daarover vanmiddag maar weer eens een e-mail aan wijden richting Renault....