Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Voor technische onderwerpen die niet in één van bovenstaande categorieën te vangen zijn.
Forumregels
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef zoveel mogelijk informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Mijn megane heeft climate control. Ik ben vandaag achter gekomen dat mijn besturing niet werkt. als ik hem naar mijn voeten wil laten blazen of naar midden console werkt hij niet. Dus hij blaas wel lucht maar bestuurd niet naar bijvoorbeeld naar me voeten. wat kan de probleem zijn?
heb de accu kabels los gehaald maar helaas hij werkt nog steeds niet. Heeft de stelmotortje een zekering ergens? zo nee kan ik bij de stelmotortje terecht?
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Ik heb een renault megane bouwjaar 2016.
Afgelopen weekend ben ik stil komen te staan met de auto.
Tijdens het rijden sloeg de boordcomputer op hol waardoor alle lampjes begonnen te knipperen. Auto sloeg af en als ik de auto weer wilde...
Ik heb een Renault Megane 3, bouwjaar 2011.
Een paar weken geleden begaf mijn startmotor.
Die heb ik laten vervangen, maar helaas kwamen er andere problemen bij kijken.
De monteur had zeer waarschijnlijk kortsluiting gemaakt,...
--- Vermeld het type/model(!!) Renault in de posting ---
Goedeavond,
We hebben een Renault Megane 1.5 dci van het jaar 2011. Sinds enkele weken begint de koelventilator van de radiator onmiddellijk te draaien als de motor gestart wordt. Het in en...
Temperatuur instelling links werkt slecht.
Om aan de linkse kant de verwarming te laten werken, moet ik eerst met de temperatuur instelling knop van low naar high gaan voordat er warme lucht komt. en dat soms enkele malen herhalen.
Beste forumleden,
Ik heb een Renault Arkana van september 2023. In de zomer heb ik issues met mijn verwarming.
Deze blijft koud blazen tot en met 25.5 graden, de volgende stand is HI en dan gaat hij heel warm blazen dus een aangename temperatuur...
Hallo allemaal. Sinds 2022 rijdt ik een ZOE 135. Echter begin ik toch serieus vragen te stellen bij de kwaliteit van deze wagen. Nu de nachten terug wat frisser worden en de dagen toch nog warm zijn, merk ik op dat zowel de airco als de warmtepomp...