Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
4 x 7 W LED extra in laadruimte geplaatst (+2 maanden geleden) aangesloten via een bestaand lichtpunt.
Tijdens het aansluiten van een extra draad tussen achteruitrijlicht en dash-cam-monitor, ging het licht uit (letterlijk). Nu is dat normaal nadat de deur een tijdje open is. Echter niet zo lang ervoor drukte ik de achterdeurschakelaar.
Opnieuw drukken is zonder resultaat (ook nu, een dag later geen licht).
Continu stand werkt wel.
Acties vandaag:
Zekeringen gecheckt, voor zover ze niet als "gevaarlijk, afblijven" zijn benoemd.
Linksachter de bedrading en stekkers in de buurt van de schakelaar gecontroleerd. Kans dat het plaatsen van de extra draad plaatsen iets losmaakte. Geen fout gevonden.
Schakelaar doorgemeten. Oké
Spanning opgemeten in betrokken stekker 0 V en enkele flitsen tot + 12 V
Zijdeur openen geeft ook geen resultaat
Vermoeden:
Relais met tijdlimiet is doorgebrand.
zekering voor open-deur stuurcircuit doorgebrand
Probleem:
Waar bevindt zich dat relais? Nummering om het te herkennen?
Locatie zekering
2023: Trafic DCi 130 bj. '22
2013-2023: Vivaro 1.9 bj. '06 (no-label Trafic ) Tevreden dus nu "with-label"
Gisteren moest ik langsgaan bij de dealer om een nieuwe sleutel in te lezen.
Er waren meerdere foutcodes i.v.m. verlichting. (te vaak na elkaar de deurschakelaar getriggerd tijdens de werkzaamheden?)
Na het verwijderen van de foutcodes doet alles het weer.
2023: Trafic DCi 130 bj. '22
2013-2023: Vivaro 1.9 bj. '06 (no-label Trafic ) Tevreden dus nu "with-label"
Global Moderator renaultforum.nl
________________________________ Renault Zoe R135 Zen 01-04-2020
Pack City
Z.E. 50 batterijkoop
Kleur: Blanc Glacier 369
ALFEN Eve single pro-line
3x16 Amp Muurlader
________________________________ De domste vraag is de vraag die niet wordt gesteld.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
mijn R5 supercinque bouwjaar 1990
Sinds een paar dagen werkt mijn standlicht aan de rechtse zijde niet meer.
zowel vooraan als achteraan
ik heb de kabels zo goed mogelijk gevolgd met de documentatie die ik heb.
onderdeel 69 is de lampenblok rechts...
Ik wil een stroomdraad van de accu naar de laadruimte trekken. Heeft iemand daar een mooie route voor? Voorlopig gaat het om één dunne draad voor een waterpompje en een ledlampjes. Later volgt een definitieve voorziening naar een huihoudaccu.
Ik ben op zoek naar een nieuwe bus. Een Renault Trafic 2017 met een dubbele cabine. Maar ik kan nergens de maten vinden van de laadruimte. Wat ik eigenlijk wil weten is de maat van het tussenschot tot de achterdeuren. De lengte dus....
Vind de licht opbrengst te min van de auto. Heb al andere lampjes geprobeerd maar niet tevreden.
Wat is hier een oplossing zonder te gekke kosten ? Kunnen er bv lampjes van 100 watt in of zoiets ?...
Hallo,
Binnenkort wordt ik de gelukkige eigenaar van een Arkana.
Maar ik vraag mij af of de achterlichten mee aan gaan als de dagrij verlichting brand.
Bij vorige auto (kadjar) was dit ook niet het geval, maar dit met OBD in kunnen stellen.
Ik...
Ik heb een vraag over mijn verlichting, de beide stadslichten doen het niet en mijn linker led achterlicht ook niet, alle zekeringen zijn na gekeken en de lampen zijn getest en die doen het, echter heb ik geen idee wat ik...