Omdat ik niet veel tijd had ben ik er gewoon mee gaan rijden, echter tijdens het rijden/koppelen is in het geheel niets te merken mbt dit onderdeel.
Iemand die een idee heeft waar deze veer voor dient?
Ter illustratie heb ik een foto gemaakt van het gedeelte waar (nu nog een gedeelte) van de veer zit.
Nr1 --> omdat dit stukje niet meer onder spanning staat is het wat omlaag gezakt, deze hoort echter op de plaats waar de pijl naar verwijst te zitten (inkeping).
Nr2 --> in deze inkeping komt het andere gedeelte van de veer in te zitten en daar is de veer dan ook afgebroken.
Nr3 --> dit is de plaats waar naar mijn idee het afgebroken gedeelte komt te zitten, althans het uiteinde is een soort van "halve maan" welke precies om dit gedeelte van de koppeling kan.
Ik ben al even naar 2 Renaultdealers gegaan echter geen van beiden kan mij aangeven waarvoor deze veer dient. Ik moet er maar gewoon mee rijden en dan merk ik vanzelf wel als iets niet meer werkt.......

Oh ja, zou ik de veer wel moeten vernieuwen dan kom ik een hele koppelingsset met pedaal en alles te kopen, de veren konden namelijk niet los besteld worden.... (dat zal dan wel een veer worden van de sloop