hallo forumers na even geen problemen met de espace gehad te hebben komt nu de oude kwaal weer terug.
tijdens het rijden valt de motor uit, je kunt dan gelijk weer starten en verder rijden is dan geen probleem.
het is soms al te merken bij het starten en weg rijden,het stationir toerental is dan hoger en onregelmatig.
de kmstand van de auto is 154000km ook heeft hij het nokkenasverstellerprobleem maar ik weet niet of dit ermee te maken heeft.
ik heb de map sensor vervangen die had een slecht afdichtings rubbertje waardoor hij ook stil viel maar dit is nu goed.
wat zijn de simtomen van een slecht of defecte gasklephuis?
ik hoop dat iemand mij op het goede spoor kan brengen
het uitlezen bij de dealer heeft geen storing laten zien, en kon mij ook niet verder helpen.
klant vriendelijkheid is duidelijk wat moeilijker te vinden en ook de recessie bij de dealer is duidelijk voorbij heel jammer
de espace is een fijne auto maar kent nogal wat gremlins en die weten zich goed te verstopen.
deze auto is de trots van mijn vader en die maakt het niet zo veel uit dat hij dit af en toe doet maar ik vind het toch knap gevaarlijk dat stilvallen tijdens het rijde,n want ook de stuurbekrachtiging valt uit en dat zou maar eens op het verkeerde moment zijn.ik moet er niet aan denken.
uitvallen motor tijdens rijden espace 3 f4r
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves