Hoi ik ben Teun en sinds een week in het bezit van een megane cc.
Nu heb ik een radio Tunerlist gekocht (gebruikt) dus geen boekjes. Ik heb wel de code maar hoe voer ik die in? Als ik de radio aanzet verschijnt er een paar seconde "code" op het display met daarna 4 nullen waarvan de eerste knippert welke knop ik ook indruk ik hoor alleen na ongeveer 2 sec een biep maar verder niets.
Hoe werkt dit? alvast bedankt.
Tunerlist : hoe code in te voeren
-
- Global Moderator
- Posts in topic: 1
- Laatste bezoek: 12 jan 2025 14:29
- Actief als: particulier
Je kan de code invoeren met het draaiwieltje aan de stuurwielbediening, cijfer voor cijfer.
Als je het eerste cijfer hebt ingevoerd dan kort op de knop onderaan de stuurwielbediening (de knop die ook wordt gebruikt om bij een CD wisselaar van cd te wisselen) drukken om naar het voglende cijfer te gaan. Na het laatste cijfer de knop even ingedrukt houden tot je een piep hoort. Bij een correcte code geeft de radio een korte piep en is ge-unlockt.
Dit moet je elke keer herhalen als de radio vd stroom is geweest, bijv. als de accu vd auto is los gekoppeld.
NB. bij foutief onvoeren vd code zal het steeds langer duren voordat het woord code op de display verschijnt, als beveiliging.
Als je het eerste cijfer hebt ingevoerd dan kort op de knop onderaan de stuurwielbediening (de knop die ook wordt gebruikt om bij een CD wisselaar van cd te wisselen) drukken om naar het voglende cijfer te gaan. Na het laatste cijfer de knop even ingedrukt houden tot je een piep hoort. Bij een correcte code geeft de radio een korte piep en is ge-unlockt.
Dit moet je elke keer herhalen als de radio vd stroom is geweest, bijv. als de accu vd auto is los gekoppeld.
NB. bij foutief onvoeren vd code zal het steeds langer duren voordat het woord code op de display verschijnt, als beveiliging.
Nu: Talisman Estate TCe 200 Initiale Paris 2017 | Twingo I 1.2 16V Paris 2006
Ex: Laguna III Ph2 Estate 2.0T GT 2011 | Laguna II Ph2 Grand Tour 2.0 16V Dynamique 2005 | Twingo I 1.2 8V Helios 1999 | Megane II 2.0 16V Dynamique 2003 | Clio II Ph2 1.6 16V Dynamique 2003 | Twingo I 1.2 8V Air 2000
Ex: Laguna III Ph2 Estate 2.0T GT 2011 | Laguna II Ph2 Grand Tour 2.0 16V Dynamique 2005 | Twingo I 1.2 8V Helios 1999 | Megane II 2.0 16V Dynamique 2003 | Clio II Ph2 1.6 16V Dynamique 2003 | Twingo I 1.2 8V Air 2000
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- repeating visitor
- Laatste bezoek: 01 jan 1970 01:00
Tunerlist
Bij mijn Tunerlist radio kan het ook zo:
Als er 0000 in het scherm staat met de 1e "0" knipperend druk dan met de pijltjestoets naar rechts (>) net zolang tot het gewenste nummer er staat.
Druk vervolgens op de voorkeuze toets "2"; de tweede "0" gaat nu nipperen.
Ga weer met de pijltjestoets naar rechts(>) totdat ook daar het gewenste getal staat.
Druk vervolgens op de voorkeuze toets "3"; de derde "0" gaat nu nipperen.
Ga weer met de pijltjestoets naar rechts(>) totdat ook daar het gewenste getal staat.
Druk vervolgens op de voorkeuze toets "4"; de vierde "0" gaat nu nipperen.
Druk nu op voorkeuzetoets "6" en houd deze ingedrukt tot je een "biep" hoort; de code is nu ingevuld.
Succes.
Als er 0000 in het scherm staat met de 1e "0" knipperend druk dan met de pijltjestoets naar rechts (>) net zolang tot het gewenste nummer er staat.
Druk vervolgens op de voorkeuze toets "2"; de tweede "0" gaat nu nipperen.
Druk vervolgens op de voorkeuze toets "3"; de derde "0" gaat nu nipperen.
Druk vervolgens op de voorkeuze toets "4"; de vierde "0" gaat nu nipperen.
Druk nu op voorkeuzetoets "6" en houd deze ingedrukt tot je een "biep" hoort; de code is nu ingevuld.
Succes.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Gerespecteerd lid
- Laatste bezoek: 23 jan 2025 23:55
- Actief als: particulier
-
- Vergelijkbare Onderwerpen