Ik wil graag de Bury inbouwen maar heb nog niet echt gekeken hoe de draden moeten lopen en waar ik ze moet aansluiten, ik kan de radioeenheid namelijk niet vinden

Volgens het boekje onder de bijrijders stoel, maar moet deze in zijn geheel eruit om erbij te kunnen?
En heb ik dan ook een car2iso connector nodig zodat het aansluiten wat beter verloopt?
Funktioneert de audiomute overigens ook met de handsfree carkit?
In het boekje heb ik namelijk gelezen dat er twee soorten radio's zijn maar hoe kom ik er nu achter welke dan in mijn Espace gebouwd zit?
2) Ik heb helaas geen afstandsbediening van de radio, is deze nodig om geluidsinstellingen te regelen en zenders te zoeken? Ook hierin geeft het (duitstalige) boekje geen uitsluitsel. Er staat namelijk dat je de infrarood-afstandsbediening daarvoor kunt gebruiken maar er staat niet in of het ook te regelen is met de knoppen bij het stuur??
Als deze infrarood afstandsbediening wel nodig is, waar zou ik deze kunnen kopen?
3) Er zat maar 1 sleutel bij de Espace geleverd, gewone zwarte sleutel. Ik wil er graag twee bij laten maken, kan ik daarvoor naar de sleutelmaker of moet ik echt naar de Dealer ivm het programmeren van de sleutel (afstandsbediening deurvergrendeling)??
Graag hoor ik van jullie.