Espace 3.0V6 bj 1998, wat kleine vragen

Plaats reactie

Topic author
Squadracorse
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 1
Laatste bezoek: 01 jan 1970 01:00

Espace 3.0V6 bj 1998, wat kleine vragen

Bericht door Squadracorse »

1) Heeft iemand ervaring met het inbouwen van een handsfree carkit in de Espace?
Ik wil graag de Bury inbouwen maar heb nog niet echt gekeken hoe de draden moeten lopen en waar ik ze moet aansluiten, ik kan de radioeenheid namelijk niet vinden :oops:

Volgens het boekje onder de bijrijders stoel, maar moet deze in zijn geheel eruit om erbij te kunnen?
En heb ik dan ook een car2iso connector nodig zodat het aansluiten wat beter verloopt?
Funktioneert de audiomute overigens ook met de handsfree carkit?
In het boekje heb ik namelijk gelezen dat er twee soorten radio's zijn maar hoe kom ik er nu achter welke dan in mijn Espace gebouwd zit?

2) Ik heb helaas geen afstandsbediening van de radio, is deze nodig om geluidsinstellingen te regelen en zenders te zoeken? Ook hierin geeft het (duitstalige) boekje geen uitsluitsel. Er staat namelijk dat je de infrarood-afstandsbediening daarvoor kunt gebruiken maar er staat niet in of het ook te regelen is met de knoppen bij het stuur??

Als deze infrarood afstandsbediening wel nodig is, waar zou ik deze kunnen kopen?

3) Er zat maar 1 sleutel bij de Espace geleverd, gewone zwarte sleutel. Ik wil er graag twee bij laten maken, kan ik daarvoor naar de sleutelmaker of moet ik echt naar de Dealer ivm het programmeren van de sleutel (afstandsbediening deurvergrendeling)??

Graag hoor ik van jullie.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Chicco
lid
lid
Posts in topic: 1
Laatste bezoek: 23 jun 2011 12:07

Bericht door Chicco »

1) In mijn Espace uit 2001 (model III) heb ik zelf een car-91 van Nokia ingebouwd.
Als je een kleine antenne aan de achterzijde boven op je auto hebt heb je het geluk dat de bekabeling er al ligt. Voor de bijrijdersstoel even het klepje weghalen en dan even in de randen kijken. Als het goed is ligt daar een kabel met een aantal kleurencombinaties (welke kleuren weet ik helaas niet meer) Hoe deze precies aan te sluiten heb ik ergens op een duits Espace-forum gevonden.....
2) Ja, je hebt inderdaad een afstandsbediening nodig om bijv de zenders vast te leggen, bass/trebble te regelen etc. Dit is helaas niet te regelen aan het stuur. Mogelijk dat je op internet nog een 2e hands ergens kunt uithalen en anders misschien even aan een van de leden hier die mogelijk bij jou in de buurt wonen zodat je in ieder geval de instellingen goed kunt zetten.
3) Geen idee........

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen