[Kadjar 1.2 2016] Schakelen tussen 1e en 2e, en van 3e naar 2e versnelling blijft hangen ter hoogte achteruitversnelling

Versnellingsbakken, assen, koppelingen, stuurinrichting, remmen, wielophanging, etcetera
Forumregels
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef zoveel mogelijk informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.

Topic author
VerstappenE
Net ingestapt
Net ingestapt
Posts in topic: 1
Laatste bezoek: 10 okt 2024 19:55
Actief als: particulier

[Kadjar 1.2 2016] Schakelen tussen 1e en 2e, en van 3e naar 2e versnelling blijft hangen ter hoogte achteruitversnelling

Bericht door VerstappenE »

Ik heb een Kadjar 1.2 uit 2016.
Wat mij opvalt is dat in stilstand geen probleem is om tussen versnellingen te schakelen. Tijdens rijden of op toerental schakelen tussen 1e en 2e versnelling, maar ook terugschakelen van 3e naar 2e versnelling, het lijkt er op dat de pook tijden schakelen (licht naar links drukken) een beetje blijft hangen ter hoogte van de achteruit versnelling. Verder geen probleem met de rest van de versnellingen, ook niks vreemds met de achteruit versnelling gemerkt. Heeft dit te maken met slijtage of aftelling? Dit heb ik bij geen andere auto gemerkt gehad.
Het is extra vervelend bij snel terugschakelen.

Hopelijk heeft iemand een tip waar ik iets mee kan

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen