Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
k heb een Renault Mégane 3 uit 2012 en merkte onlangs dat het rechter achterlicht op mijn kofferdeksel niet meer werkt. Na inspectie bleek dat de metalen contactpunten in de lamphouder door corrosie beschadigd zijn en zijn afgebroken, zowel voor het gewone licht als het mistlicht.
Nu ben ik al een tijdje op zoek naar dit specifieke onderdeel, omdat ik liever niet de complete behuizing wil vervangen. Helaas kan ik dit nergens vinden(wel op een Poolse website, maar zij leveren niet in nl.). Heeft iemand hier ervaring mee of weet waar ik deze onderdelen kan vinden? Alle tips zijn welkom!
Is via de sloop het geheel vervangen niet sneller?
De kentekenverlichting units zijn ook niet waterdicht en roesten kapot, zelfs de kabelbinders daarvan vervingen we bij de vleet door corrosie.
De achterlichtunit is vastgezet met twee moertjes M6 met geintegreerde sluitring.
Demonteren van de unit gaat makkelijker, nu ik deze moertjes door de volgende sterknoppen vervangen heb:
Ik heb een Twingo type AH-B-115 van het jaar 2016, waarvan de dagrijverlichting alleen aan de voorkant brandt.
Nu heb ik ergens gelezen, dat de achterlichten, die nu dus niet mee branden, ingeschakeld kunnen worden
via een software update.
Mijn...
onlangs particulier cabrio aangeschaft. ter plaatse gaat dak zonder problemen meermaals open. thuisgekomen werkte die perfect... en 4 tal keer, dan wou die ni meer dicht. noodfunktie gebruikt en dichtgekregen...2 x...naar garage geweest en problem...
Op dit moment hebben wij een Zoe Q210 uit 2015. Hier hebben we regelmatig problemen mee met laden bij publieke laadpalen, maar verder is het een topauto met weinig problemen. Door een baanwisseling die een stuk verder rijden vereist, zijn we...
Sinds vorige maandag de R5 techno met 52 kWh in bezit met een beloofde WLTP waarde van 410 km. Ik weet dat dat onder ideale omstandigheden is, maar gisteren had ik een rit van 220 km gepland en heb tot 100% opgeladen. Het dashboard gaf een bereik...