Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Mijn R-link valt regelmatig uit; systeem is ‘dood’. Niets werkt meer.
Krijg het alleen weer aan de praat door de accu een paar minuten te ontkoppelen. Na koppelen werkt het systeem weer. Ra, ra?
Kent iemand dit probleem en is er een oplossing? Steeds accu ontkoppelen is erg lastig.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Helaas heeft mijn Grand Modus 1.6 Exception Automaat van 30-09-2011 een probleem met de airco.
Tijdens stadsritten (met plm 50 km/uur) werkt het koelingssysteem redelijk tot goed.
Bij ritten op de snelweg komt er steeds meer (ver)warmde lucht naar...
Middag
Even een vraagje heb Senice 4 navigatie geupdate bij de garage onder nr 9.12.138.703531 alleen ik zie in mijn systeem dat er kaarten van 2018 in staan tevens bj auto .
Waar kan ik controleren dat er een nieuwe update is geweest
Hoor graag...
sinds donderdag in het bezit van een Renault Grand Scenic 2017.
Op de site van R-Link Store vind ik een abonnement terug zijnde TOMTOM TRAFFIC EN COYOTE SERIES EN CONNECTIVITY
(149,00 € )
Is dit het waard om te doen en blijven de kaarten dan...
Ik heb sinds vorige week een Captur uit 2013. MIjn R-link geeft aan dat er geen netwerkverbinding is. Ik vermoed dat het abonnement verlopen is. Hij geeft ook een melding dat update mislukt is.
In de R-link store krijg ik geen optie hiervoor. Ik...
Ik heb sinds kort na bijna een jaar en 55 000 km rijden ineens een paar issues met het OpenR-link systeem:
Op de kaarten op het hoofdscherm verdwijnt de verkeersinformatie van de kaart. Na enige (onregelmatige) tijd komt deze weer om even later...
Ik heb een vraag over het R-Link systeem. Zijn er (los van het verticale of horizontale scherm) geen verschillen in de R-Link2 apparatuur? Ik heb bijvoorbeeld in het geheel geen navigatie. Wel Android Auto. Versie...