Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Zit er een stroomdraadje aan ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Een buurman kwam met een setje Xenon lampen aan, goedkoop gescoord zei hij, of ik het wat vond
Nou heb ik niet regelmatig Xenon lampen in mijn handen, maarreh, wat vinden jullie er van?
Ben bang dat buurman wat teleurgesteld gaat worden als deze lampen straks blijken te walmen en zijn Xenon lampunits van binnen vervuilen
Benieuwd naar jullie mening
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
¯\(ツ)/¯ Nothing great was ever achieved by being realistic!! It's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring
Global Moderator renaultforum.nl
________________________________ Renault Zoe R135 Zen, 01-04-2020
Pack City
Z.E. 50 batterijkoop
Kleur: Blanc Glacier 369
________________________________ De domste vraag is de vraag die niet wordt gesteld.
mechanic schreef: ↑06 jul 2024 17:23
Gewoon proberen, heb ook dure lampen gehad die snel stuk gingen.
De angst is (althans MIJN angst) dat ze de reflector gaan beschadigen door te walmen, misschien ploffen ze zelfs wel, heb niet eerder zulke vage kernen gezien.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
¯\(ツ)/¯ Nothing great was ever achieved by being realistic!! It's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring
E1 zou Duitsland zijn als fabricage land, dus zou goed moeten zijn.
Groet, Ron.
Global Moderator renaultforum.nl
________________________________ Renault Zoe R135 Zen, 01-04-2020
Pack City
Z.E. 50 batterijkoop
Kleur: Blanc Glacier 369
________________________________ De domste vraag is de vraag die niet wordt gesteld.
Om wat te noemen, ik kocht voor mijn snorfiets een originele 50cc cilinder want versleten. Vervangen, statte niet, bleek deze 'ovaal' te zijn en de zuigerveertjes sloten niet af.
Kocht ivm geen zin in gezeik een goedkope imitatie en die was meteen goed en startte meteen.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Beste mensen,
Ik sta op het punt om weer een 5je aan te schaffen.
Deze ziet er op zich goed uit, maar vroeg me af of hier iemand is die deze auto kent uit het verleden.
:De zijdeur van mijn Renault Master zit op slot . Krijg deze niet meer open . Alle deuren sluiten via de auto sleutel lukt niet meer . Ik krijg dan 2piepjes te horen en alle deuren zijn nog open . Behalve mijn zijdeur. Weet iemand hiervoor een...