Megane 3 keyless inbouwen

Radio, elektrische ruiten & stoelverstelling, centrale vergrendeling, verlichting, etc.

Topic author
Jappie
1-hit-wonder
1-hit-wonder
Posts in topic: 1
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 jun 2024 17:43
Actief als: particulier

Megane 3 keyless inbouwen

Bericht door Jappie »

Een hele goeie avond iedereen,
Sinds een tijdje ben ik de gelukkige eigenaar van mijn prachtige Megane uit 2014. Toen ik de auto zag, kon ik 'm niet laten staan gezien de goeie deal. Echter zat er geen keyless entry op. (Ik dacht dat dit een standaard was als je zo'n pasje kreeg in plaats van een traditionele sleutel.) Ik dacht simpelweg dat de batterij niet vol genoeg was of dat ie een paar keer in de auto gestoken moest worden, voordat de keyless functie weer geactiveerd werd. Dit bleek niet zo te zijn, gezien dit blijkbaar een optie was, die ik nét niet op mijn megane heb🙃... nu heb ik op de Onderdelenlijn verschillende portiergrepen gezien waar het "keyless knopje" op zit om (eventueel?) te vervangen voor de keylessloze greep. Vaak liggen kabelbomen vaak ook al kant en klaar in de auto zodat het goedkoper is voor fabrikanten, dan dat voor elke optie een kaneltje erbij moet worden gemaakt. Nu is aan het eind van dit mooie verhaal de vraag: Wat heb ik allemaal nodig om keyless entry mogelijk te maken?

Alvast bedankt! Groetjes Jappie
Ps. Ik heb toegang tot de professionele software writers voor auto's.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht