Megane 4 GT EDC versnellingsbak

Versnellingsbakken, assen, koppelingen, stuurinrichting, remmen, wielophanging, etcetera
Forumregels
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef zoveel mogelijk informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar

Topic author
Beenders
1-hit-wonder
1-hit-wonder
Posts in topic: 1
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 jun 2024 19:23
Actief als: particulier

Megane 4 GT EDC versnellingsbak

Bericht door Beenders »

Hallo allemaal,

Ik ben op het moment trots eigenaar van een Clio 4 GT, die vanwege gezinsuitbreiding nu toch een maatje te klein blijkt te zijn. Daarom ben ik me aan het oriënteren op een Megane 4 GT (of GT-line).

Ik heb begrepen dat er halverwege 2017 een update heeft plaatsgevonden die betrekking had op R-LINK2 (Android Auto/Apple Carplay) en een geupdate EDC versnellingsbak (Getrag 7DCT300). In hoeverre is dit aan elkaar gekoppeld? Heeft een auto met R-LINK2 altijd de verbeterde versnellingsbak en andersom?

Ik vraag dit omdat ik nu een Megane op het oog heb van halverwege 2017 zonder R-LINK2. Nu is dat opzich overkomelijk, maar de geupdate bak is wel een eis voor me (slechte/dure ervaring met de EDC bak uit de Clio, wil ik nu liever voorkomen...)

Zijn er andere manieren om te checken of de auto is uitgevoerd met de geupdate bak?

Alvast bedankt!
Tom

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Mathijs
Donateur
Donateur
Posts in topic: 1
Berichten: 3285
Lid geworden op: 27 aug 2004 00:16
Actief als: particulier
Locatie: 森の中で - нахуй Путина, блядь сын
Contacteer:

Re: Megane 4 GT EDC versnellingsbak

Bericht door Mathijs »

Beenders schreef: 14 jun 2024 20:14 Zijn er andere manieren om te checken of de auto is uitgevoerd met de geupdate bak?
Lijkt mij wel, als je het chassisnummer hebt van de auto kan je erg veel terugvinden op https://carinfo.kiev.ua/cars/vin/renault
Voor NL auto's soms zelfs de nummerplaat..... :shock:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht