Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Hallo
Ik zou graag jullie advies willen waar op moet letten bij de aanschaf van.
Renault megane estate 1.3 tce limited
Automaat uit 2020 met 126000 km op de teller.
Ik heb al wel gevonden dat dit een ex lease auto is.
Ik hoor graag van jullie.
Met vriendelijke groet Marco
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Thuis zijn wij verwende Volvo rijders. Maar toch aan het kijken naar wat anders.
Aangezien ik wat meer kilometers ga maken wil ik wat anders dan mijn Citybug.
Beetje aan het rondsnuffelen op het WWW. Als eerste kijken bij...
Beste forumleden, aangezien jullie de meeste ervaring hebben met dit model, alle type motoren en versnellingsbakken denk ik dat jullie een beter advies kunnen geven dan de meeste garages. (uitzonderingen daar gelaten)
Kan het kloppen dat in de handleiding van de Megane 4 verkeerde lampjes vermeld staan voor de achteruitrijverlichting?
Volgens deze zou hier een W16W (steekfitting) in moeten zitten, maar het lijkt er bij mijn Estate op dat er een bajonet (P21W) in...
Sinds april hebben we een occassion Megane IV Estate TCe 140 Intens gekocht. In oktober hebben we een melding bij de garage gemaakt dat de koppeling hapert. Als je de koppeling op laat komen en je geeft gas bij en laat vervolgens de koppeling rustig...
Wegens uitbreiding v/h gezin zijn wij op zoek naar een wat ruimere auto en hebben ons oog laten vallen op een Renault Megane Estate uit 2012.
Deze auto is uitgerust met een 1.4 TCe motor met een GT-Line pakket en heeft bijna 150.000...
Setje originele achterveren van een Megane IV.
Hebben af fabriek zo'n half jaar op de auto gezeten daarna vervangen door andere veren ivm paardentrailer.
Hoi allen,
Onze Renault is voor regulier onderhoud bij garage. Daar bleek dat distributieketting niet meer goed is. Advies niet meer rijden tot reparatie is gebeurd. Offerte meer dan 3100 euro, hier is al een vaste klantenkorting vanaf. Ik ben erg...