b-service clio 4
Forumregels
Let op svp, de Tips&Tricks rubriek is -géén- vragen rubriek!
Deze zullen door ons worden verwijderd.
Let op svp, de Tips&Tricks rubriek is -géén- vragen rubriek!
Deze zullen door ons worden verwijderd.
-
Topic author - Lid
- Posts in topic: 4
- Laatste bezoek: 20 mei 2024 17:06
- Actief als: particulier
b-service clio 4
wellicht niet op de juiste plaats hier, maar ik ga het toch proberen.
weet iemand wat een standaard B-Service beurt kost voor een Clio 4 uit 2017 met 20.900km op de teller. Heeft de A-Service, lees grote beurt, een jaar geleden gehad.
Mijn Renault dealer zegt dit niet tegen mij en doet er erg vaag over. Weten we niet, monteurskosten, extra bijkomende kosten en nog meer van dat.
ook heb ik naar Renault Nederland gebeld, maar ook zij weten dit niet. Voor mij allemaal erg vreemd, maar misschien dat iemand hier iets meer weet.
weet iemand wat een standaard B-Service beurt kost voor een Clio 4 uit 2017 met 20.900km op de teller. Heeft de A-Service, lees grote beurt, een jaar geleden gehad.
Mijn Renault dealer zegt dit niet tegen mij en doet er erg vaag over. Weten we niet, monteurskosten, extra bijkomende kosten en nog meer van dat.
ook heb ik naar Renault Nederland gebeld, maar ook zij weten dit niet. Voor mij allemaal erg vreemd, maar misschien dat iemand hier iets meer weet.
Nu: Renault AUSTRAL techno esprit Alpine E-Tech full hybrid 200, wit, glazen dak. Voorheen: Mercedes A180 L, Mercedes GLA 2.2 AMG, Renault Clio IV Initiale Paris, Mercedes CLA180 AMG
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Gerespecteerd lid
- Posts in topic: 2
- Laatste bezoek: 23 jan 2025 23:55
-
Topic author - Lid
Re: b-service clio 4
Hoi, dank je voor het meedenken. Als ik jouw link volg, dan ga ik naar de renault website (wat logisch is) maar als ik mijn kenteken invul, dan krijg ik de melding ontbrekende gegevens. Ik dacht zelf ook al dat dit ook zo werkte, maar voor mijn kenteken (auto) krijg ik geen gegevens helaas.
Nu: Renault AUSTRAL techno esprit Alpine E-Tech full hybrid 200, wit, glazen dak. Voorheen: Mercedes A180 L, Mercedes GLA 2.2 AMG, Renault Clio IV Initiale Paris, Mercedes CLA180 AMG
Hide post links |
-
- Donateur
- Posts in topic: 1
- Laatste bezoek: 05 feb 2025 13:45
- Contacteer:
okay, dat is raar. Wat nu als je een kenteken van een gelijkwaardige Clio 4 uit 2017 invult?
Gewoon even op gaspedaal.nl kijken, 1 uitzoeken met dezelfde motor en dan gewoon je eigen KM stand invullen.
Dat deed ik altijd als ik in NL onderdelen zocht terwijl ik met buitenlands kenteken reed, gelijkwaardige NL auto en dan kenteken daarvan.
Gewoon even op gaspedaal.nl kijken, 1 uitzoeken met dezelfde motor en dan gewoon je eigen KM stand invullen.
Dat deed ik altijd als ik in NL onderdelen zocht terwijl ik met buitenlands kenteken reed, gelijkwaardige NL auto en dan kenteken daarvan.
¯\(ツ)/¯ Nothing great was ever achieved by being realistic!!
It's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring
It's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring
Hide post links |
-
Topic author - Lid
Hey, dat ga ik zometeen zeker even doen. Ik laat het weten.
Hide post links |
-
- Gerespecteerd lid
- Posts in topic: 2
- Laatste bezoek: 23 jan 2025 23:55
Vreemd, ik krijg het volgende voor een TCe90 uit 2018.
A is trouwens een kleine beurt. B is feitelijk een oliewissel. A+B is grote beurt.
A is trouwens een kleine beurt. B is feitelijk een oliewissel. A+B is grote beurt.
Hide post links |
-
Topic author - Lid
Kijk en zo leren we wederom wat. Met de reden dat mijn Clio dus nog geen beurt heeft gehad vanaf dat ik deze in mijn bezit heb, was ik dus sowieso niet op de hoogte van wat nou precies A en B of A + B was. Ik weet wel zeker dat mijn Clio in december 2021 een grote beurt heeft gehad. In de benaming van Renault, dus een A+B service.
Ik heb zojuist een andere renault gevonden op gaspedaal met ongeveer dezelfde motor met automatische bak en plusminus bouwjaar en km's. Dan krijg ik inderdaad een schema te zien zoals hierboven met 133 euro prijs. Vreemd is wel dat er ook nog voorgeschreven werkzaamheden zijn beschreven wat nog 159 euro kost voor all-in koelvloeistof. Maar dit laatste is wellicht alleen voor de specifieke Clio die ik op gaspedaal heb gevonden.
Ik heb zojuist een andere renault gevonden op gaspedaal met ongeveer dezelfde motor met automatische bak en plusminus bouwjaar en km's. Dan krijg ik inderdaad een schema te zien zoals hierboven met 133 euro prijs. Vreemd is wel dat er ook nog voorgeschreven werkzaamheden zijn beschreven wat nog 159 euro kost voor all-in koelvloeistof. Maar dit laatste is wellicht alleen voor de specifieke Clio die ik op gaspedaal heb gevonden.
Hide post links |
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-