Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Mijn auto: Captur intens TCE 140EDC GPF
Geleverd op 24/02/2021
Na 1200 km op 7/04/2021 Storing dashboard dringend nazicht wagen.
Bij controle blijkt de lithium batterij van de micro hybride defect.
Vervang batterij niet op voorraad .
Op 5 mei is deze vervangen.
Niet positief voor een nieuwe wagen. Ik hoop dat het daar bij blijft
Hier dezelfde melding en start/stop werkt ook niet meer. Volgens de dealer is er een software-update nodig maar ik denk eerder dat het dan die batterij is. Ik zal nog wel even bellen dat start/stop niet meer werkt. Auto is van februari.
2021 Captur 1.3 TCE140 EDC Initiale Paris Bleu Iron/Noir Etoilé
Mijn Renault Captur van 2020 heeft ook al meer in de garage voor herstelling gestaan dan mijn oude wagen van 12 jaar oud.
Absoluut niet tevreden van Captur !
Melding airbag, batterij plat, taal dashbord verspringt steeds naar het frans, gps werkt niet (adressen die ik al ingegeven had, wil hij niet opnieuw berekenen), opnieuw batterij plat en een andere melding waar ze nog op aan het zoeken zijn, enz enz
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Nu het zover is,
De korting op motorrijtuigenbelasting (mrb) gaat vervallen.
2025 vervalt 25% dus 75% van de gewichtsklasse tarief en 2026 100%.
Dit terwijl de geheel elektrisch aangedreven voertuigen (ev) pas bij 25% gaan beginnen. (per wanneer is...
Hallo,
In de nabije toekomst moet ik waarschijnlijk veel reizen en vraag me af of ik elektrisch wil rijden (liever wel) of toch hybride.
Nu moet ik dus steeds 400km enkel rijden en aangezien de opgave van de scenic 600km is KAN dit een optie zijn....
Wie kan mij vertellen welk type 1600 benzinemotor van renault in deze auto is gemonteerd, indien mogelijk Motorcode en eventuele bekende plus en minpunten
Ik heb een plug-in hybride uit 2021. De service waarschuwing brand nu (sleutel). De auto is nog niet aan een onderhoudsbeurt toe.
Ik lees van alle modellen hoe ik deze interval kan aanpassen (OK toets 10 seconden ingedrukt houden). Dit werkt echter...
Goedemiddag, aanstaande vrijdag mag ik mijn Renault Austral uit 2023 ophalen.
Dit is echter wel een 1.6 Mild Hybride met 160 pk, geïmporteerd uit Duitsland.
Weten jullie of daar ook veel problemen mee zijn?
Hoor het graag.
Ik krijg binnenkort mijn Captur full hybride esprit alpine geleverd.
En voor de deze auto heb ik een winterset op het oog met dezelfde steekmaak 5x 114.3 en Naaf 66.1.
Nu wordt mijn auto geleverd met een 19 inch set, Alleen de dealers...