Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Gisteren en vandaag probeerde ik in te loggen in de R-Linkstore, dit lukte niet want ik krijg de melding Uw e-mailadres of wachtwoord is onjuist. Controleer uw gegevens.
Ik weet zeker dat e-mail en wachtwoord juist zijn, ook het resetten van het wachtwoord geeft geen resultaat, er komt geen mail retour.
Nog meer mensen dit probleem (niet dat er veel te zien zal zijn in de R-Linkstore maar ik wilde toch wel even kijken hoe het navigatie-kaarten debacle in het systeem staat)
Renault Captur Techno E-Tech hybrid 145 (4-2024)
Packs: Full screen, Advanced driving assist, City Premium en draadloze oplader
Kleur: Noir Etoile
Dashcam Viofo A119 V3
Hi Pedro. Ik kan gewoon inloggen op https://nl.rlinkstore.com. Browser = Chrome Versie 87.0.4280.67 op Mac 10.15.7.
Renault Zoe Zen, blanc nagre. Q210 van December 2014 tot Oktober 2024, KM 196K (Soh 90%).
Website: Mostaladda.eu voor EV apps en OpenChargeMap gpx bestanden. Landen bezocht met de Zoe: LU, BE, DE, FR, CH, IT.
Weer een nieuw wachtwoord aangevraagd en nu kwam er wel een mail retour, wachtwoord gewijzigd en alles werkt nu weer.
Je kunt nu tenminste alle "oude" SD-kaarten uit het zicht laten verdwijnen zodat nu alleen R-Link zichtbaar is en de laatste 16GB SD-kaart
Renault Captur Techno E-Tech hybrid 145 (4-2024)
Packs: Full screen, Advanced driving assist, City Premium en draadloze oplader
Kleur: Noir Etoile
Dashcam Viofo A119 V3
Zie in de R-Link store wel een 16GB kaartje staan, maar deze bevat volgens R-Link de 10.15 kaart. Is echt wel een 10.45 kaartje.
Ook in de R-Link store zie ik het 10.45 kaartmateriaal niet staan.
Ik kreeg deze melding per email, ik heb dit nooit gehad zijn er mensen die deze melding ook wel eens hebben gehad?
Ik ga ervan uit dat dit toch niet nodig is, ik ben voorzichtig om dit zomaar te wijzigen.
Your password will expire on 07/22/2023
To keep your access to the R-LINK Store site, please change your password before this date
Global Moderator renaultforum.nl
________________________________ Renault Zoe R135 Zen, 01-04-2020
Pack City
Z.E. 50 batterijkoop
Kleur: Blanc Glacier 369
________________________________ De domste vraag is de vraag die niet wordt gesteld.
@ Wingie
Ook ik heb die mail ontvangen, meerde keren zelfs. Maar omdat ik niets meer met de R-link store doe (andere auto, easy link) heb ik er niets mee gedaan. Wat je kunt doen is inloggen op de officiële website van de R-link store, DUS NIET VIA EEN EVENTUELE LINK IN DE E-MAIL, en zie verder wat er de hand is. Als er dan niet om een wijziging van het wachtwoord gevraagd, dan weet je genoeg.
29-12-2023, Renault Captur 1.6 E-Tech Engineered 145, Grijs, Alle opties.
Als je na 22 juni 2023 hebt kunnen inloggen met het oude wachtwoord en er niet om het wijzigen van het wachtwoord wordt gevraagd, dan lijkt mij de e-mail van de RLink store overbodig. Of zie dat verkeerd.
Gr. GH
29-12-2023, Renault Captur 1.6 E-Tech Engineered 145, Grijs, Alle opties.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Middag
Even een vraagje heb Senice 4 navigatie geupdate bij de garage onder nr 9.12.138.703531 alleen ik zie in mijn systeem dat er kaarten van 2018 in staan tevens bj auto .
Waar kan ik controleren dat er een nieuwe update is geweest
Hoor graag...
Ik heb sinds vorige week een Captur uit 2013. MIjn R-link geeft aan dat er geen netwerkverbinding is. Ik vermoed dat het abonnement verlopen is. Hij geeft ook een melding dat update mislukt is.
In de R-link store krijg ik geen optie hiervoor. Ik...
sinds donderdag in het bezit van een Renault Grand Scenic 2017.
Op de site van R-Link Store vind ik een abonnement terug zijnde TOMTOM TRAFFIC EN COYOTE SERIES EN CONNECTIVITY
(149,00 € )
Is dit het waard om te doen en blijven de kaarten dan...
Ik heb sinds kort na bijna een jaar en 55 000 km rijden ineens een paar issues met het OpenR-link systeem:
Op de kaarten op het hoofdscherm verdwijnt de verkeersinformatie van de kaart. Na enige (onregelmatige) tijd komt deze weer om even later...
Mijn R-link valt regelmatig uit; systeem is ‘dood’. Niets werkt meer.
Krijg het alleen weer aan de praat door de accu een paar minuten te ontkoppelen. Na koppelen werkt het systeem weer. Ra, ra?
Kent iemand dit probleem en is er een oplossing?...
Ik heb een vraag over het R-Link systeem. Zijn er (los van het verticale of horizontale scherm) geen verschillen in de R-Link2 apparatuur? Ik heb bijvoorbeeld in het geheel geen navigatie. Wel Android Auto. Versie...