Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Trekhaak op laten zetten en de trailer control module zoemt bij het aangaan van de lichten en bij stilaan uitgaan van de lichten.
Lodule zou ook door Renault zelf gebruikt worden.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Goedemorgen, Ik ben sinds vrijdag in het gelukkige bezit van een Renault Espace 2019 Initiale Paris. Hoewel ik blij ben als een klein kind, is er toch een kleine smet. In beleving zou er Easy Park Assist geïnstalleerd zijn. Dit blijkt echter niet...
Van mijn Zoe uit R90 Intens 41 kWh uit 2019 met 105000km is de electromotor kapot gegaan. Ik heb contact gehad met de renault dealer en de importeur, waar het het aantal km en leeftijd vd auto valt het buiten garantie of coulance....
Onze Captur heeft al heel lang een raar kloppend geluid bij het laten opkomen van de koppeling.
Echter, het geluid lijkt de laatste tijd iets erger te zijn geworden.
Onze Captur 0.9 tce hebben wij nieuw aangeschaft in 2016 en de eerste keren dat het...
Ik heb een captuur van 2022 en dit jaar een trekhaak laten monteren ( renault dealer kogel druk 75 ) wij hebben een fiets drager van thule 915 voor 2 elec fietsen gebruikt op een kadjar en scenic vooraf, maar nu na 2 x gebruikt op de captuur zakt de...
Ik heb gisteren voor het eerst de trekhaak gebruikt, toen ik aan het koortje trok kwam de trekhaak tevoorschijn en kon ik de aanhanger aankoppelen.
Toen ik klaar was wilde ik de trekhaak weer terugklappen maar dat lukt niet. Ik heb weer aan...
Ik heb online zitten kijken voor afneembare trekhaak.
Op de olifantentrekhaken site kom ik op mijn kenteken alleen maar trekhaken tegen die NIET geschikt zijn voor mn GT-tje
Op de site van Winparts hebben ze (na het invoeren van mijn kenteke) wel...