Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Mijn auto een "Grand Scenic phase II 2.0-16V" uit 2004 heeft het volgende probleem.
De auto wordt ontgrendeld zoals het hoort als ik in de buurt kom, echter als ik plaats neem in de auto kan ik hem starten en gaan rijden zonder dat ik de sleutelkaart in het dashboard plaats.
Auto 2dehands gekocht ?
Denk dat er nog best wel mensen rondrijden met het keyless systeem die het niet weten, en altijd netjes de kaart in de daarvoor bestemde sleuf doen.
¯\(ツ)/¯ Nothing great was ever achieved by being realistic!! It's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring
Heb zo een vrouw gekend die haar spikslpinternieuwe Megane parkeerde in de stad en de kaart uit de houder trok. Hierdoor was ze ervan overtuigd dat de motor uit stond. Na een uurtje of twee shoppen kwam ze terug bij haar nog steeds draaiende wagen lol...
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
De auto geeft aan dat de batterij van de sleutelkaart vervangen moet worden.
Het is een Varta CR 2032.
Ik heb een hele kaart met CR 2032 knopbatterijtjes, maar de auto reageert niet.
Ik zet ze er goed in (+ naar boven), er zit geen...
Onze auto, Renault Clio sport 2.0 16V uit 2001, start niet.
Hij maakt geen enkel geluid en de Renault dealer komt er met de laptop niet in om te kijken waar de fout code zit.
De eerste keer toen hij niet startte, hebben we hem een 20...
dit weekend is onze enige sleutelkaart van onze Renault Clio uit 2017 (die andere zijn we echt al heel lang kwijt) defect gegaan. Nu kost bij de dealer een nieuwe kaart al gauw 300 euro en voor 2 richting de 500 euro heb ik...
Beste Renault vrienden,
Ik heb pas mijn Espace 2.0T uit 2003 gekocht. Omdat er maar 1 sleutelkaart bij zat, heb ik bij Ali express een paar nieuwe kaarten besteld die ik binnenkort hoop te ontvangen. Nu is mijn vraag of er iemand is die ze voor mij...
Beste forumleden. Ik heb een vraag. Ik heb een renault scenic 2 uit 2008. Het is een Tech Line uitvoering. Mijn vorige Tech Line uitvoering had op de middenconsole een toetsenbord (chroomkleurig). Hiermee kun je de navigatie instellen e.d. Mijn...
Sinds een jaar heb ik een Renault Megane Scenic 2 uit 2006.
Nu wil ik er een autocamper van maken, waarbij de tent aan de achterklep komt. Deze moet dan open blijven staan, maar dan is de volgende ochtend de accu leeg. Wat kan ik doen dat dit niet...