Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Ik heb gisteren een mooie Grand Escpace 3.5 V6 automaat uit 2007 gezien. Onder de motorkap trof ik echter witte aanslag aan.
Wat zou dit kunnen zijn/betekenen en is dit normaal voor een Espace uit 2007 kan ik hiermee grote problemen verwachten of kan ik de auto gerust kopen?
Meestal zie je dit als de auto altijd buiten staat, of in vochtige gebieden rijdt. Zoals gezegd maakt dit niet uit voor de prestatie van de motor. Controleer wel goed alle leidingen etc..
Heb je de Espace bij een particulier of een dealer gekocht? Staat ie nog ergens op internet dan kunnen we alvast kijken (hoeven we niet te wachten op jouw foto's )
Hoor graag je verbruikscijfers (en jouw overwegingen om voor de v6 te gaan).
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Op staat onder andere vermeld vind snel je auto en bekijk welke bezienswaardigheden er in de omgeving zijn . Maar er staat ook ook dat het afhankelijk is van het type auto wat er wel niet mogelijk is in de MyRenault app.
Ik hen een Renault E-tech waar het beste om niet meer bij snel laders op te laden zie tekst hieronder van het service rapport.
Heeft iemand hier ook problemen mee?
Inmiddels android auto laten activeren en het werkt prima in mijn Zoe van 2015
Graag zou ik dit draaloos willen maken.
Iemand ervaring met een wireless android auto dongle of kastje die werkt zonder problemen dan hoor ik dit graag.