Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Ik ben van plan een gebruikte Laguna van 2001 of 2002 te kopen en wil eigenlijk een Dynamique uitvoering hebben. Alleen heb ik het niet zo op die erg brede 17"wielen van dat type v.w.b. de wegligging. Heeft hier iemand ervaringen mee of moet ik gewoon een versie met de normale 16" velgen zoeken?
Ik kan je verzekeren dat de wegligging beter is met de 17" velgen.
Een lagere band met ook nog een bredere band zorgt voor een beter wegcontact.
Wel extra oppassen met hevige regenval en spoorvorming bij regen, aquaplaning treed wel eerder op.
Ook het comfort is nog steeds heel goed.
Wel een beetje stugger als met de 16" velgen, maar nog steeds prima.
Als je de Dynamique echt mooi vind, gewoon doen.
Antonio.
Renault, a way of life!
-------------------------------------------------------------------------------------
Mijn auto's: R5 GTS Fashion '89, R5 GTX '87.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Via deze weg bied ik graag mijn zwarte Laguna Coupe 2.0T Dynamique uit 2009 aan!
KM-stand is 118.000, ik ben de tweede eigenaar, auto is in mooie staat en heeft elk jaar zijn onderhoud (aantoonbaar) gehad.
De auto komt van een...
Heb te koop een nieuw in doos een startbooster , huidige winkelprijs is € 69,99
Raar ding, geeft in % zijn vermogen aan en loopt langzaam af, maar start de auto prima
VFMFM 3000 A Starthulp powerbank, 12 V autostarthulp,...
IMG_5470.jpeg IMG_5469.jpeg IMG_5468.jpeg IMG_5468.jpeg Beste wensen voor iedereen op dit forum
RENAULT, CLIO 0.9 TCE DYNAMIQUE uit 2014
Welke emm en kan ik hier met ddt4all aanpassingen doen
Heb software 5.50 gebruikt met 2 verschillende obd2...
Ik heb een Laguna 3 estate bezine uit 2012 met Bose Installatie. De speakers in de deuren doen het niet (meer). Alleen de Bose centrale speaker In het midden van mijn dashboard. Ik wou de speaker achter vervangen maar...