SD kaart ontkoppeld en uit de auto gehaald. In de laptop gestoken. Op de "Download" button gedrukt.From: TomTom [mailto:XXX@XXX.com]
Sent: Tuesday, July 12, 2016 5:11 AM
To: XXX
Subject: Er is een belangrijke update beschikbaar voor je navigatiesysteem
QUICK GPS FIX
Er is een belangrijke update beschikbaar
Download de nieuwste QuickGPSFix-update en installeer deze op je navigatiesysteem.
Wij hebben onlangs een belangrijke gratis update uitgebracht voor je navigatiesysteem. Je ontvangt deze e-mail als aanvullend onderdeel van onze service, zodat je weet dat het tijd is om je systeem te updaten.
Met deze update kun je sneller je routes plannen door je systeem binnen een paar seconden je locatie te laten vinden. Zo kun je sneller op weg en kom je sneller en relaxter op je bestemming aan.
Verwijder de SD-kaart uit je navigatiesysteem Plaats de SD-kaart in de kaartlezer die op je computer is aangesloten om de update te installeren. Bezoek onze supportpagina voor hulp bij het downloaden en installeren van deze update op je navigatiesysteem.
[Download button]
Dan beland je op de TomTom MyDrive website. Daar heb ik een account, dus ingelogd.
Hmm. Niet uit het veld geslagen, want heb ik ook op m'n laptop.Als je je TomTom-navigatiesysteem wilt updaten, moet je de applicatie MyDrive Connect op je pc of Mac installeren.
Opstarten.
Ingelogd.
OK.Voeg eerst een systeem toe om het te beheren met MyDrive Connect.
Button "Voeg een systeem toe"
Hoe moet ik een ingebouwd nav systeem aansluiten op m'n laptopAansluiten:
- sluit je systeem direct aan op je computer met de meegeleverde USB-kabel.
- Schakel je navigatiesysteem in.

RLink, MyRenault, MyDrive ... ben ik enige die de weg kwijtraakt in al die portals ?