Dit is de aatste posting van de vorige pagina:
Dan stel je toch in dat hij snelwegen moet vermijden? Als je instelling de kortste weg is dan blijft hij dat natuurlijk doen. Dat jij elke keer eigenwijs
Dit is de aatste posting van de vorige pagina:
Dan stel je toch in dat hij snelwegen moet vermijden? Als je instelling de kortste weg is dan blijft hij dat natuurlijk doen. Dat jij elke keer eigenwijsLink: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Live services werken gewoon met deze SD kaart. (Captur is van juni 2018)eekthacat schreef:hmmm. Ik rijd ook een Captur, bouwjaar 2018. Ik vermoed dat ze de verkeerde sd kaart besteld hebben. Volgens de garage moest ik TomTom Live hebben, vandaar dat ze die andere besteld hebben. Maar de live services werken toch ook gewoon met het R-Link Evolution kaartje?
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Bedankt voor je reactieBruce the Boss schreef: ↑03 sep 2020 23:14 Je hebt de verkeerde SD want RLink is een ander systeem dan Carminat
Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
Hide post links |
Hide post links |
Dat vind ik dus ook. En na de 2e mislukte poging heeft er een monteur nagekeken. Kon niks vinden en auto zou volgende week vrijdag hele dag aan het 'infuus' moeten om te achterhalen waar het aan ligt. Er zou door de fabriek in Frankrijk worden meegekeken.
Hide post links |
Dat zou je wel verwachten!
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Inderdaad, maar het is wel jammer dat je er om moet vragen, zolang jij niet aan de bel trekt dan vindt Renault het ook prima en betaal je dus voor geen updates. Ze weten toch wie er een abonnement heeft dan kunnen ze er ook een mailing uitgooien dat je recht op een nieuw kaartje hebt en dat je als je dat wilt je even moet melden.Sharky57 schreef: ↑15 sep 2020 18:27 Na het aanschaffen van 3 jaar map update en het lezen van dit forum toch gisterenavond een email naar Renault Nederland gestuurd.
Ook ik kwam met updaten niet verder dan versie 10.15
Vandaag al door Renault gebeld en er komt een nieuw sd kaartje 10.45 deze kant op.
Dit is toch zeer goed en snelle service van Renault, mag ook wel eens gezegd worden.
Hide post links |
PedroN schreef: ↑15 sep 2020 19:04Inderdaad, maar het is wel jammer dat je er om moet vragen, zolang jij niet aan de bel trekt dan vindt Renault het ook prima en betaal je dus voor geen updates. Ze weten toch wie er een abonnement heeft dan kunnen ze er ook een mailing uitgooien dat je recht op een nieuw kaartje hebt en dat je als je dat wilt je even moet melden.Sharky57 schreef: ↑15 sep 2020 18:27 Na het aanschaffen van 3 jaar map update en het lezen van dit forum toch gisterenavond een email naar Renault Nederland gestuurd.
Ook ik kwam met updaten niet verder dan versie 10.15
Vandaag al door Renault gebeld en er komt een nieuw sd kaartje 10.45 deze kant op.
Dit is toch zeer goed en snelle service van Renault, mag ook wel eens gezegd worden.
Hide post links |
Hide post links |
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut