Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Ben al zeker een half jaar bezig om een draadloze oplader voor de `arcana in te laten bouwen.
Wie heeft dit al standaard in zijn arkana zitten, en hoe ziet het er dan uit.
Het opladen is dan ook op het multimedia scherm te zien.
Hallo, sinds kort de trotse eigenaar van een Megane R.S. PlugIn hybride. Een 2ehands voertuig uit België van 2021. Nu zag ik dat de vorige eigenaar z'n huis en werkadres (in België) erin heeft gezet onder thuis en werk. Ik heb alles afgestruind in...
Na vele jaren en weinig kilometers wil ik afstand doen van mijn R16 (R1150) van 1969.
De auto, heeft lang stilgestaan, maar loopt. Er zit een gasinstallatie in (op kenteken). Het interieur is keurig met zwarte skai bekleding.
De auto heeft schade...
Hierbij bied ik mijn Avantime te koop aan.
Het is een type DEOT fabricage nummer T003534.
Versie Privilege V6A 15
Afleveringsdatum 27-05-2002 In mijn bezit sinds 26-04-2013
Huidige km.stand ca.208 000 +G3 sinds km.82.216
Blauw metalic. RVS uitlaat....
Ik heb een Renault 19 te koop, de reden dat hij weggaat is omdat het de auto was waarin mijn moeder altijd reed en we onlangs een nieuw(ere) auto voor haar hebben aangeschaft (een automaat).
Het beestje heeft aardig wat kreukels rondom en zit echt...
Hoi,
Ik moet mijn auto helaas verkopen omdat ik geen geld heb om de APK keuring te betalen. Op de foto's kun je zien wat de mankementen zijn.
Vraagprijs vanaf €500,-