Hetzelfde maar nu als tekst - schreef:Renault a décelé une possibilité de mauvais montage de la section arrière de l'écran de passage de roue avant, pouvant provoquer l'usure par frottement du flexible de frein, et conduire à un allumage d'un voyant d'alerte voire à une diminution de l'efficacité du freinage. Cet incident est susceptible de vous faire prendre des risques, ce que Renault souhaite éviter. L'opération consiste à contrôler la position de l'écran de passage de roue, et si nécessaire, à remplacer les flexibles de frein.
Iets met een remleiding die langs een wielkast schuurt?Google translate schreef:Renault heeft een mogelijkheid van slecht passende achterste gedeelte van de voorste wielkast liner, die kan leiden tot wrijving van de remslang gedetecteerd, en leiden tot ontsteking van een waarschuwing of zelfs LED een vermindering van de remwerking. Dit incident is waarschijnlijk om je risico's te nemen, dat Renault wil vermijden. De operatie omvat het bewaken van de positie van de wielkast liner, en indien nodig, vervang de remleidingen.
Ik ga er vanuit dat als het echt heel dringend is, dat we wel een oproep krijgen. Zal het de volgende keer bij de garage eens navragen.
edit:
Ik zie nu bij Mijn Meldingen nog meer staan: