Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Hallo sinds kort heb ik een Twingo elite uit het B J 97 leuk autotje maar,mijn binnen verlichting op stand deur open en dicht gaat telkens aan en dan weer uit en weer aan en uit etc.
Wat kan dit zijn? en weet iemand waar de licht vergeet uit te doen...
Ik wil de deurvergrendeling demonteren van mijn twingo 1998 omdat het defect is.
Weet iemand hoe dit moet aangezien het verstopt zit achter het portiergedeeldte
Ik heb een Renault Twingo uit 98 en heb daar een toerentellertje in gebouwd. Alles is verder gelukt maar het enige wat nog niet helemaal goed gaat is de toerentalmeting.
Deze heb ik proberen aan te sluiten op de bobine maar daar...
Heb gisteren de kachel aangezet van mijn twingo(1997), en de kachel begon hard te ratelen(Alsof een er iets tegen de waaier aan slijt) op alle standen. Het geluid komt aan de passagier kant onder het dashboard vandaan.
ik heb mijn koppelinskabel vervangen doordat de andere geknapt was,maar heb nu het gevoel dat ik de koppeling moet bijstellen omdat ik nu zover de pedaal moet intrappen dus hij zal wel opgestelt moeten worden maar hoe doe ik dit. Het gaat om...
Ik heb een Twingo Epicea uit 2002 met een centrale deurvergrendeling maar krijg bij het openen met de afstandbediening
de kofferbakdeur niet open.
Als ik de portieren met de AB sluit dan kan ik de knop van de kofferbakdeur niet indrukken,...
Ik heb een twingo uit 1995 en hij heeft zo'n cabrio schuifdak!! Elke keer als het regent zit er een hele grote plas in het midden, nu is mijn vraag?? is het normaal dat er een grote plas op zit!! en als ik dan optrek met mijn auto...
Hallo
Mijn vrouw heeft een twingo met een kapotte voorwiellager.
Nou heb ik pas een achterwiellager zelf vervangen en nu vraag ik me af of een voorwiellager vervangen veel moeilijker is?
Wat zou het eigenlijk kosten om dit te laten doen?
Ik hoop dat...
Betreft een wagen van mijn geburen.
Moet zijn remcilinder vervangen, omwille van een lekkage.
Wiel eraf genomen, moer losgesraaid, circlipje ook gedemonteerd.
Nu blijkt echter dat er inwendig een schroefje aanwezig is om de remschoenen naar...
Hallo
Mijn vrouw heeft een Twingo (1995),deze maakt sinds kort een zoemend geluid tijdens het rijden en het is niet de motor.....als je een bocht naar rechts maakt verdwijnd het geluid maar zodra je weer rechtdoor of naar links gaat komt het...
Hallo
Mijn vrouw heeft een Twingo (1995),deze maakt sinds kort een zoemend geluid (best hard) tijdens het rijden en het is niet de motor.....als je een bocht naar rechts maakt verdwijnd het geluid maar zodra je weer rechtdoor of naar links gaat...
Bij het starten van de auto (Megane Scenic 1.6V uit 2005) maakt de auto een vreemd geluid, alsof metaal over metaal schuurt. Dit doet de auto steeds vaker, maar niet altijd. Zou het de startmotor kunnen zijn? Ook dimmen de binnenverlichting en...
ik heb een twingo bouwjaar 1999
als ik de moter start dan slaat die aan en dan gelijk weer slaat hij af.na een paar keer proberen dan doet hij helemaal niet meer starten.na 5 min slaat hij weer aan en kan ik er mee wegrijden.eerst kwam dit een...
Mijn geburen heeft iets gelapt.
Hij wou de olievuldop verwijderen van zijn wagen, resultaat, kapje losgebroken en derest bleef achter.
Hij is toen met zijn wagen bij mij langsgekomen, ikzelf had dus een poging gedaan om...
Beste Renaultliefhebbers,
Ik zit verveeld met een hardnekkig probleem...
Al 16 jaar is mijn twingo'tje en ze rijdt nog perfect, alleen geraakt zij niet meer door de keuring door een te hoog CO uitstoot... :(
Telkens ging ze zonder probleem en zonder...
Hallo,
Ik heb een probleem met mijn aanjager op stand 1 piepte hij vaak maar nu is het me al 2 keer gebeurd dat het helemaal niet meer werkt alle 2 de standen niet nu is het weer zo laat het hele ding is zo dood als het maar kan .
Ik week niet...
Mijn kachelradiateur van mijn Twingo is zo lek als een mandje, koelvloeistofbad in mijn auto bij alle twee de voorstoelen.
Naar de garage en inderdaad dure grap, en heb het geld daar nu niet voor.
Ben ook totaal niet technisch,...
Sinds een paar dagen in bezit van een Renault Twingo maar de kofferklep wil niet meer open. Slot is naar links opengedraaid en kan vervolgens worden ingedrukt maar vervolgens gaat de kofferklep niet open.
Ik ben Dirkjan Roesink ook wel D.J.R. genoemt.
Dit Is mijn eerste keer op dit forum maar ben al wel bekend met autoforum's.
Heb even een vraag aan jullie en ik hoop dat jullie me veder kunnen helpen....
De achteruitverwarming doet het niet.
Zekering is oke en schakelaar op dashbord werkt. Lampje op dashboard gaat branden.
Er komt geen spanning op de bedrading ( grijze draad) op de achterklep.
Zit er mogelijk een relais tussen ? zo ja dan neem ik...
onder mijn twingo liggen van die herrie makers
nu moeten de voorbanden vervangen worden .
heeft iemand nog een advies welke band ik kan nemen.
liefst een die niet veel herrie maakt
hallo ,
ik heb een vraagje over de koelvoeistof in de twingo ik heb gisteren het peil gecontroleerd maar het spul was net roestwater ik heb toen info ingewonnen bij 2 garage's volgens hun was normaal omdat het blok gedeeltelijk van gietijzer is dat...
Hallo,
wij hebben een twingo quickshift met D7F motor gekocht (60pk, bouwjaar 2002) Hij heeft slechts 43000 km.
Als de motor koud heeft, dan begint de startmotor pas te draaien als je het contact een 10-tal seconden op de startstand gedraaid...
Hoi ,
ik ben nieuw op dit forum en onbekend met een twingo .
ik ben sinds een paar dagen in het bezit van twingo nu doet de kenteken verlichting het niet wie wil mij uitleggen hoe ik het lampje kan vervangen
Beste allen, sinds enige tijd werkt de ontwaseming (twingo) op de voorruit niet meer en de dealer geeft aan dat de klep defect is.
Echter hiervoor moet het dashboard er in het geheel voor uit en dat gaat al snel in de paar honderd Euro kosten.
Een...
hallo, ik heb een twingo automaat uit 2002 ,
nu blijf af en toe de snelheidsmeter op 0 staan en gaat dan ook zwaar sturen
wie weet misschien wat hiervan de oorzaak is en wat kost het ongeveer om te laten maken?
Twingo valt tijdens het rijden helemaal uit(lijkt stroomloos, niks werkt meer)na enige tijd doet ie het weer, en dan weer niet???
gever boven vliegwiel is al vervangen, maar blijft stilvallen. accu losmaken dat hij zich reset, of toch uit laten...
ben sinds kort in het bezit van een twingo 1.2 uit 1994
Mijn vraag is van welk bouwjaar is auto uitgerust met een riem of ketting.
Is er iemand die weet op welke site ik dit terug kan vinden.
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum