Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
ik heb in april 2010 een nieuwe renault twingo gekocht. Nu lees ik allemaal positieve reacties over het verbruik van de auto zelfs bij hoge snelheden alleen is mijn ervaring totaal anders waardoor ik mij afvraag of er niet iets mis...
Mijn Twingo ('99) is voorzien van centrale deurvergrendeling met afstandbediening inclusief startblokkering. Beide sleutels hebben het zelfde probleem: het binnenwerk waarin de batterijen geplaatst worden is na 7 jaar gebruik versleten waardoor...
ik heb weer een vaag probleem met die kut twingo! :twisted:
nu is het weer de olie lampje en temperatuur wat blijft branden na het starten....en onder het rijden.
ik heb de stekker al van de olie druk sensor gehaalt,maar blijft gewoon stug...
Mijn naam is Quincy en ben in het bezit van een witte Twingo 2008 in de Dynamique uitvoering. Daarmee heb ik een aantal probleempjes waarvoor ik jullie hulp wil inschakelen.
Het grootste probleem dat ik ondervind is dat de...
Mijn moeder heeft een Twingo, maar is het boekje kwijt.
Nu brandt er af en toe een lampje in het dashboard waarvan zij niet weet wat het betekend.
Ik wilde het voor haar opzoeken, maar handleiding downloaden leek simpeler dat het is....
Kan iemand...
Als ik mijn ruitenwisserpompje gebruik van mijn twingo uit 98 komt er geen water uit. Ik hoor het pompje wel draaien. Ook bij de achterruit komt er geen water uit. Ik ga ervan uit dat het pompje defect is, want als ik het doorblaas met lucht dan...
Met de verlichting aan wordt de display gedimd.
Ik rij overdag altijd met de verlichting aan en met de zon erop kan je de display daardoor bijna niet aflezen.
Is dat dimmen uit te schakelen?
Ergens een draadje doorknippen wellicht?
Model/uitvoering : twingo.1,2
Bouwjaar : 1994
Brandstof : benzine
goede morgen allen, ik heb een probleem met het klokje digitaal in dashbord . na inbouwen radio, kwamen er draden tegen elkaar , nu springt het klokje telkens telkens terug op...
Hallo, het viel mij laatst al op bij het uit parkeren naar achteren, dat ik een bonk bij mijn voorwiel hoorde en voelde. Nu dacht ik eerst dat ik misschien over iets heen was gereden. Maar nu vandaag voelde en hoorde ik het weer en er lag toch echt...
Ik heb onlangs een tweedehands twingo gekocht (van '99) en een gps.
Maar de lader wil niet werken in de sigarettenaansteker hoewel de sigarettenaansteker wel werkt.
Ik heb de lader ook getest in iemand anders auto en die werkte ook.
Weet er iemand...
Ik heb mijn twingo nog niet zolang maar het is toch normaal dat de wisser het doet als je de voorruit sproeier gebruikt :?:
Ik sproei wel(voorruit)maar de wisser gaat niet een paar keer heen en weer!
Hoort dit zo?
En zo niet wat kan er dan stuk zijn...
Ik heb bijna een Twingo Basic gekocht BJ-2000 km-116000.
Nu is mijn vraag dat het stuur en de motor aardig trilt.
En ook de uitlaat trilt aardig mee (beweegt) zit wel goed in de rubbers!
Is dit een bekend probleem of normaal bij de Twingo :?:
Voor...
In de Twingo van mijn dochter (maart1996 55pk )gaan bij stationair draaien van de motor de waarschuwingslampjes voor de koelvloeistof en de oliedruk branden.
Als ik gas geef gaan ze langzaam weer uit tot ik weer terugzak naar...
Beste,
Mischien kan iemand een tip geven.
Wagen is van een kameraad,
Maakt geluid alsof er een wiellager versleten is.
Ik had de voorste rechtse wiellager vervangen, en een andere collega heeft beide wiellagers vanachter vervangen.
Volgens de...
Mijn vrouwtje heeft sinds een paar dagen een '98-er (D7F) twingo
Leuk ding, maar moet 1 en ander aan gebeuren.
Helaas is een van die dingen dat de motor niet aanslaat...
Startonderbreker bleef knipper maar doormiddel van noodcode...
Trilling motor is wat kort door de bocht.
Betreft Twingo Helios (airco) 2002. 16V 71000km
De auto trilt, zowel carrosserie als gaspedaal en stuur. Het komt van motor.
Als de airco wordt aangezet en de fan springt later bij, dan is het bijna...
Heb een renault twingo uit 2001 een 1.2 16V, benzine en handgeschakled.
Ik heb deze auto nu bijna een jaar, maar sinds vorige week stopt de snelheidsmeter ermee. Ook de dagteller doet niets meer en de totaalteller stopt ermee. En de...
Mijn Easy 1995 is omgebouwd van een halfautomaat naar een schakelauto (met koppelingspedaal).
De auto start en rijdt goed.
Maar...op het dashboard knippert het startblokkeringslampje en klinkt tegelijkertijd 9 keer een signaal.
Tijdens het branden...
als ik in mn twingo rijd hoor ik een zoemend geluid,naarmate ik harder ga rijden word het erger... :(
en als ik een bocht na links maak is het weg,ik vermoed zelf een wiellager aan de rechterkant.
als mn vermoedens kloppen,iemand een...
Kan iemand mij vertellen of ik de startonderbreking bij een Twingo uit 98 kan omzeilen. Ik heb er een andere computer ingezet en doordat ik de censor (boven de achteruitkijkspiegel) er niet bij heb start de auto niet..
Brom in mijn voorwiel en in de bochten lijkt mijn remschijf aan te lopen.
Ik ga ervanuit dat het een wiellager is.
Kan het zo zijn dat er geen speling te voelen is in het wiel en toch het wiellager stuk of versleten?
Ik ben in het bezit van een Twingo uit december 2009
Wie kan mij vertellen wanneer het lampje van de service sleutel in het dashboard gaat knipperen ?
Is dat na een aantal kilometers, bijvoorbeeld 20000 of is dat na elf maanden
Dit word namelijk...
Uit mijn twingo 1995 met semi-automaat is de servo van de koppeling verwijderd door een 'monteur'.
Dit had niet mogen gebeuren en moet worden teruggeplaatst.
Maar het is mij niet duidelijk hoe en waar de servo gemonteerd moet worden.
Ik vrees dat...
Omdat ik een lekke remslang hadd wilde ik beide kanten vernieuwen. Wartels ingespoten maar kreeg de ene niet los (moer was al te veel aangetast) en bij het losdraaien van de andere kant brak de remleiding. Dat wordt dus beide remleidingen...
Ik heb een probleem waar ik graag advies in wil....
Ik heb een renault twingo van 2001 een 8 klepper...hij heeft een lpg 3 installatie.
Sinds enige tijd loopt de auto bijzonder slecht op benzine bij koude motor en slaat dan ook direct af als ik de...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum