Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Ik ben bezig onze Twingo uit 1996 (met de Cleon motor), even goed onder handen te nemen. Dus een grote beurt en ook de verdeelkap vervangen en de bougiekabels. Ook wilde ik de rotor vervangen, maar krijg die niet uit het huis...
Ik heb een vraag over de gordel van een Twingo uit 2013.
In de gordel van de bestuurder zitten kleine scheurtjes, kan je deze vervangen met een gebruikte gordel uit een andere auto(zelfde type)? Of moet dit door een garage gebeuren...
Hallo ,Sinds een week of 2 last van(uitlaatgas denk ik) stank in het interieur van de Twingo. Uitlaat is gasdicht ,geen lekkages van olie ,of koelvloeistof.Poetslap op uiteinde van de uitlaat gehouden >>wordt gewoon weg geblazen!Paar keer flink...
Ik heb het volgende probleem. Vanochtend starte de Twingo niet. Ik hoorde alleen de startmotor in het losledige draaien. Na een keer of 20 pakte die eindelijk en draaide de motor probleemloos rond. Toen ik na 30 minuten rijden de auto uitzette en...
Mijn kabel om de motorkap te ontgrendelen rafelt af, ik moet hem
dus vervangen.. Hoe moet dit precies, en is dit redelijk te doen? En, hoe loopt hij precies?
Ben van plan om op de sloop te kijken naar hoe hij zit, en een goede meenemen natuurlijk!...
Goedeavond mn schoonzuster heeft mij opgezadeld met een oude Twingo
Problemen: houd in op de autosnelweg bij constant gasgeven slaat spontaan af is dan ook niet meer te starten na vijf minuten doet hij het spontaan weer de vorige eigenaar zegt dat...
Hoe vooraan remschijven op een RENAULT TWINGO 1 (C06) 1.2 Hatchback 03.1993–10.2012
Remschijven op RENAULT Twingo I Van (03.1993 - 08.2004) / RENAULT Clio II Hatchback (BB, CB) (09.1998 - ...) / RENAULT Kangoo I (KC) (08.1997 - ...) / RENAULT...
Hoe bougies vervangen op een RENAULT TWINGO 1 (C06) 1.2 Hatchback 03.1993–10.2012
Bougies op RENAULT Twingo I Van (03.1993 - 08.2004) / RENAULT Clio II Hatchback (BB, CB) (09.1998 - ...) / RENAULT Kangoo I (KC) (08.1997 - ...) / RENAULT Symbol...
Hoe een luchtfilter vervangen op een RENAULT TWINGO 1 (C06) 1.2 Hatchback 03.1993–10.2012
Luchtfilter op RENAULT Twingo I Van (03.1993 - 08.2004) / RENAULT Clio II Hatchback (BB, CB) (09.1998 - ...) / RENAULT Kangoo I (KC) (08.1997 - ...) /...
Hoe een stuurkogel vervangen op een RENAULT TWINGO 1 (C06) 1.2 Hatchback 03.1993–10.2012
Stuurkogel op RENAULT Twingo I Van (03.1993 - 08.2004) RENAULT Clio II Hatchback (BB, CB) (09.1998 - ...) RENAULT Kangoo I (KC) (08.1997 - ...) RENAULT...
Hallo,
Sinds kort rijd mijn vriendin in een Twingo 2 uit 2011. Nu is sinds een aantal dagen de ventilator stuk, hij draait helemaal niet meer. Nu heb ik al een aantal dingen uitgesloten;
Zekering is goed.
Kachel weerstand is het niet, anders zou de...
Mijn twingo 1 fase 2 uit 2001 heeft last van een piepende ventilator. Ik wil hem even smeren om verdere problemen te voorkomen. Hoe kom ik het beste bij de ventilator ?
Hallo allemaal.
Ik heb een Twingo Quickschift 2005 met 88.000 km op de teller en rijd in de zomer als een zonnetje. Uitsluitend in de winter rijd hij na het starten zeer stotend weg de eerste km tenzij ik 'heel' weinig gas geef dan stoot hij wat...
Hallo! Ik ben Bart en ben nieuw hier, vroeger enkele Renaults gereden, o.a. 19 Chamade 16v, 5 GTTurbo. We hebben als boodschappenauto een Twingo met panoramadak, nu is het schuifdeel helaas kapot gesprongen, door een steen of spanning? In ieder...
Hallo, ik heb een Renault Twingo II uit 2009 die sinds een tijdje een raar probleem geeft. Ik heb dagen dat de auto moeilijk start en niet soepel rijdt. Als hij dan gestart is en stationair draait dan hoor je dat die daar steeds meer moeite mee...
Ik heb een renault twingo uit 2000.
Als mijn benzinemeter lager dan de helft staat duurt het soms eeuwen voor hij een keer start. Bij meer dan de helft benzine start hij in 1 x. Ook als ik de tankdop eraf draai dan hoor ik het...
Even een voorgeschiedenis.
Twingo 1.2 16v bj 2003 met stuurbekrachtegings problemen en een km teller die op 0 blijft staan. Ook na het vervangen van de sensor op de bak door mijzelf en de garage....
Mijn aanjager (interieur fan) is kapot. Wil hem vervangen.
Airbag van de passagier er uit gehaald, dan zit ie links onder. Makkelijk los te halen. Door klopje los te maken en kwart slag te draaien. Dan haal je de aanjager uit de...
Hallo
Sinds kort heb ik een Twingo van bouwjaar 2003.
Een 16 klepper nog wel.
Nu zijn er een aantal vragen.
Is de 17 cm speakertjes redelijk makkelijk passend te maken in de deuren?
Er zit nu 13 cm in.
De airco doet het niet en is vorig jaar nog een...
Ik heb sindskort een Renault Twingo van 2000,
Mijn kilometerteller blijft soms op 0 staan en dit gaat gepaard met het af en toe wegvallen van de stuurbekrachtiging.
Nu ben ik er inmiddels achter dat dit zou liggen aan een brakke...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum