Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
nou zit er in mn renault 19 (1400) een tellerplaat zonder toerenteller, is het mogelijk probleemloos een tellerplaat van een v16 er in te zetten ? neem aan dat er niet zoveel verschillen zitten in 4 cilinder toerentellers ?
weet iemand een adres waar je een lederen bekleding kan kopen voor mijn Renault 19 Cabrio?
zit nu een stof interieur in en dat wil ik gaan vervangen voor een leren.
Ben sinds vorig weekend de trotse bezitter van een R19 cabrio (met airco) en ik wil 'm in topconditie brengen voor het mooie weer. Daarom een paar vragen (om mee te beginnen):
Ik wil zelf de distributieriem vervangen van mijn R19 cabrio uit 1993....
weet iemand of het makkelijk is om zelf je cabriodak te vervangen van een 19 cabrio.
ben aan het kijken om zo'n auto aan te schaffen, maar dat dak moet vervangen worden en wil weten of het makkelijk is.
beste renault liefhebbers
ik heb enkele vragen waar jullie mischien wel een antwoord op weten:
is het mogelijk om de zetels van een r19 s overtebouwen op een r19 1.4 chamade ? ( en hoe demonteer je deze het best)
en is het mogelijk om elektrische...
ik ben in het bezit van een renault 19 f2 rn uit 1995
nou heb ik als ik rond de 120 kmu redelijk veel toeren, de topsnelheid van de wagen ligt op 155-160 kilometer per uur
is er een mogelijkheid om doormiddel van een andere bak nog zuiniger te...
ik heb een R19 van 91 (GTR denk ik met energy motor en carburator).
Leuk autootje, heb hem 6 maanden, en hij begint te lekken :-(
Eerste lek was een vriesdop in de cilinderkop, in de rijrichting, achter het uitlaatspruitstuk.
Heb deze...
Mijn Renault 19 heeft laatst zn APK gehad waarbij er een wiellager vervangen is en verder de reserveband die gewisseld is met een andere ivm profieldiepte.
Nu begint mijn auto 'op te stijgen' vanaf ongeveer 60km/u. Een hoog/luid...
Vorige week na 9,5 jaar afscheid genomen van mijn renault 19 GTR (1989). Bij 240.000 kilometer werden de kosten om het door de APK heen te laten komen te hoog (+/- 1.000).
Daar ik altijd met veel plezier heb gereden met deze wagen,...
Als mijn auto stil staat , dus motor draait niet komt er geruis op de radio en dan valt hij uit .
Als ik aan het rijden ben en mijn pinkers gebruik dan speelt mijn radio mee op het getik van de pinkers .
Als ik...
al een tijdje rij met een slechte dynamo nu eergisteren op de sloop een andere dynamo gehaald met 3 maanden garantie. Gisteren stil komen te staan zonder spanning, vandaag een andere op de sloop gehaald stukje gereden accu opgeladen, even in de stad...
De bouten van de carburateur in mijn Renault 19 (TXE uit 1989) trillen regelmatig los en dan gaat de motor haperen. Schijnt een typisch probleem van deze carburateur te zijn die ook in Volvo's uit die tijd is gebruikt (waarschijnlijk 340 oid?)....
Ik ben op zoek voor mijn vader: Een compleet (alle modules) werkplaatshandboek voor een R19 (1800cc benzine) van het bouwjaar 1993. Natuurlijk is een copy ook goed en het mag best in gebruikte staat zijn.
De (on)kosten worden natuurlijk vergoed. Het...
hallo
de interval van onze 19 rl doet het niet de andere 2 standen wel maar die komen niet meer automatisch in de onderste positie terug dus precies op tijd de hendel terug halen is wat we nu doen om de wissers mooi onderaan het raam te laten staan...
Ik heb een paar weken geleden een renault 19 gekocht en zit met het volgende probleem. De accu was stuk. Ik heb er een nieuwe accu ingezet en nu bleek de dynamo ook niet genoeg bij te laden.
Met een nieuwe dynamo erin (een sloopdynamo) leek alles...
kennis van me heeft een R19.
als ie koud is, wil de motor wel starten en draaien. heb je er 200km (aan 1 stuk) mee gereden, je komt voor een rood verkeerslicht te staan, dan kun je blij zijn als de motor blijft draaien.
hij begint te...
Heeft er iemand toevallig een motortje liggen voor de elektrisch bedienbare voorportierruit van een Renault 19 Cabriolet (1995)? Voor een nieuwe vraagt Renault maar liefst 230 euro...
Ik heb een renault 19 RL 1.4 uit 1993, met 215.000km op de teller. Nu heeft deze mij vorig weekend bij het starten in de steek gelaten, en heeft een poging om hem aan te trekken ertoe geleid dat de 2de versnelling kapot is. (En hij wil nog...
Even een vraagje.
mijn renault 19 loopt ineens vreselijk hard stationair.
nu is mij verteld dat dit komt door een lekke inlaatspruitstukpakking.
en dat dit vreselijk moeilijk is om te doen dus in de garage een
kapitaal gaat kosten...
Dag mensen,
Ik ben nieuw op dit forum aangezien ik altijd Citroen heb gereden maar nu voor de aankoop van een '93 Ren19 sta. De auto heeft lichte schade aan rechter achterscherm en rechter portier. Het is een 1.4 Driver met 114000km. Hebben jullie...
Afgelopen donderdag nacht hebben een stel vandalen mijn Renault Express in de fik gezet. Oude auto maar erg betrouwbaar! Ik kan hem helaas laten afvoeren, de motor is totaal uitgefikt.
Anyway, vandaag heb ik een Renault 19 RN 1.7 U9...
Hallo renault rijders, Ik ben Rootje en rij sinds een 8 jaar een renault..
Eerst een renault 5, prima auto, 6 jaar gehad en toen problemen met de steekas..
Toen een renault 19 uit '89, goede auto, tot mijn distributiesnaar knapte.
dat is drie weken...
kunnen jullie enkele tips geven hoe je een distributieriem moet vervangen van een renault r19 cabrio 1800 benzine (1995). mss dat jullie kunnen uitleggen hoe en wat en eventueel met enkele foto's of een technisch boek mij kunnen helpen?...
De knipperinstallatie van mijn renault 19 1.4 RN '93 is defect, althans dat denk ik. Als ik links of rechts knipper, of de alarmlichten aanzet, branden de lampjes continu, zonder te knipperen dus. De zekering is nog in orde, net als alle lampjes....
Ik heb een vraagje over mijn Renault R19 TR bouwjaar 1991.
Als ik hard rem gaat soms de rotor van de startblok kapot. Dit klinkt raar maar het is egt zo.
Wat is de oorzaak van de probleem. Ik heb al 3 keer de rotor vervangen..
Ik vermoed dat...
Even te gast op jullie site - zelf actief op het Volvo850forum- maar heb sinds kort een leuke vriedin met een R19 uit '92 (volgens mij een 1.8i en met al 233dkm op de teller-> :? dat zijn standen die je eerder bij een Volvo verwacht :wink: )...
Ik bezit een R19 Cabrio van de eerste generatie (1994). Onlangs heb ik wegens een aanrijding het kofferdeksel moeten vernieuwen. Ik heb daarvoor dat van een nieuwer model met de reflector tussen de achterlichten gebruikt en de gaten van het...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum