Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Ik heb een probleem met mijn laguna 1 uit 95.
Af en toe houd de blower ermee op...
Ik heb al gemeten op de blower zelf, daar krijg ik dan geen spanning op.
Nu wordt er volgens het schema een ralais aangestuurde en dan direct naar de...
Mijn achterruitenwisser is defect, na bezoek bij de dealer (Bogane Arnhem Noord) blijkt dat mijn volledige achterruit vervangen moet worden inclusief ruitenwisser en motortje.
kosten ca. € 800,-
is er een alternief voor dit probleem want ik vind...
ik heb een laguna2 grand tour 1.9 DCI 120 pk uit 2001,
de centrale deurvergrendeling werkt op zich wel, maar ik heb achter de deur grepen een sensor zitten als je je hand achter de deur greep doet ontgrendeld hij bij drie deuren doet hij dat...
sinds kort rijden we een renault laguna van 08-2002 automaat
mijn vrouw heeft een handicap waardoor we een gaspedaal aan de linkerzijde moeten hebben ipv rechts
dus dit betekent of het pedaal omzetten of er een pedaal extra inzetten en deze...
Sinds enige tijd heb ik een laguna 1.8 GrandTour Privilege uit 2002. Prima auto, geen grote problemen mee gehad. Nu heb ik het volgende probleem: bij het wegrijden in de 1e versnelling en het op laten komen van de koppeling trilt de auto nogal...
Hallo,
ik ben sinds kort in het bezit van een Laguna Grandtour uit 2001. Echter is me opgevallen dat men in het donker het display van de airco niet meer kan zien. Is dit zo of is de verlichting stuk? Kan ik dit zelf repareren en hoe AUB?
Bij mijn Laguna RXE Aut 1999 roept de ingebouwde juffrouw na starten bij minder dan zo'n 5 graden boven nul of kouder: ABS uitgeschakeld, raadpleeg de dealer. Na even rijden komt de mededeling rem voorzichtig, geen ABS, normale remsysteem...
Ik heb een Laguna Break 1.9 dTi van eind 2000. Sinds kort springt de versnellingsbak (soms) spontaan uit z'n 5 bij gas loslaten. Dit gaat soms gepaard met een gierend geluid uit de bak, wat begint als ik gas loslaat. Dan springt de bak uit...
Heeft iemand ook al last gehad van de kwaal dat de verlichting van/achter het LCD display uitvalt. Voor de duidelijkheid het display dat de ingestelde temperatuur en ventilator stand etc. weergeeft.
Hoe kan ik dit display losmaken en erachter...
Ik heb een Laguna 1.8i uit 2000 met een Eurogas G3 LPG-installatie.
Deze auto heb ik sinds kort en bevalt me prima.
Er doet zich alleen iets voor met het rijden op LPG met de stationairloop.
Op benzine totaal geen problemen...
De afstandsbediening van de deurvergrendeling doet het niet meer. Ik heb nieuwe batterijen in de sleutel gedaan, maar helpt niets. Centrale vergrendeling via de drukknop op het middenconsole doet het wel goed. Wat kan dit zijn?
Sinds een week ben ik de trotse eigenaar van een Laguna bj 10-2003. Wat een lekkere bak zeg!
Nu begon gisteren eigenlijk het dashboard te kraken op slecht wegdek. Eigenlijk hoef ik maar een lichte stuurbeweging te maken of het kraakt. Best...
hallo kan iemand mij vertellen hoe ik dit systeem uit kan schakelen ??
ik heb nl velgen gekocht voor mijn laguna en daar zitten geen sensoren op ,dus wil ik het hele systeem uitschakelen ,weet iemand hoe dit in zijn werk gaat ??
Om de iPod via mijn TomTom 720 te kunnen laten afspelen, moet ik de autoradio op een niet gebruikte frequentie afstemmen. Wie weet hoe ik handmatig kan afstemmen, dus zelf bijv. 92,6 / 92,7 / 92,8 /92,9 / etcetera.
Ik kom er zelf namelijk...
Mijn accu heeft inwendig sluiting gemaakt, daarna heb ik er een nieuwe ingezet maar helaas doet het bedieningspaneel van de originele Renault Carminat navigatie niets meer en de display blijft donker.
De code van de cabasse radio krijg ik er dus...
Ik wou weten welke mogelijkheden er op mijn Cabasse autoradio aanwezig zijn om er evt een mp3 speler op aan te sluiten.
Zo gezegd, zo gedaan. Bij het terugbouwen van de radio vraagt deze om de CODE. Nu heb ik een code op de radio zien staan en een...
Heeft een laguna 1.8 uit 1997 verlichting op het bedieningspaneel van de verwarming?
In het donker zie je namelijk niks.
Zo ja, hoe kan ik deze vervangen?
Wie weet raad; ik heb een gebruikte Laguna II gekocht waar een trekhaak onder zit met afneembare kogel. De vorige eigenaar is echter zo handig geweest om geen sleutel van deze trekhaak bij de auto te doen. Het is een Bosal trekhaak maar wel orgineel...
ik heb sinds gisteren een zoemend geluid rechts achter. Tijdens het rijden zoemt het a.d.h.v. de snelheid hoger of lager.
Heb 3 weken geleden 4 nieuwe banden erop gezet, maar nu pas zoemgeluid. Klinkt alsof er iets aanloopt ofzo...
Ik heb een Renault Laguna die na 315.000 kilometer stilstaat met een defecte motor.
Ik ben nu op zoek naar een ander blok. Het type dat nu in de auto zit is een F3R J 768., met aluminium carterpan.
Moet ik nu exact hetzelfde blok monteren, of kan...
Ik heb nu al een tijdje problemen met mijn Renault Laguna uit 2002 Het is een Grand tour T4aut
Tijdens het rijden komt er regelmatig een electrische storing in. Na 4 sec gooit de computer de automatische bak op fout en gaan in de safetymode...
Ik heb een vraag!
sinds mijn laguna grand tour uit 2002 naar de apk keuring is geweest en een grote beurt heeft gehad,
is de computerstem die ik altijd had veranderd in een waarschuwingstoon.
Weet iemand misschiem hoe ik dat weer goed moet krijgen?...
Hoi,
Ik ben nieuw op dit forum. Ik ben heel erg geintresseerd in de laguna II (phase II, eventueel).
Op autoweek.nl las ik de myreviews van de laguna's vanaf 2001. En toch best veel negatieve reacties vooral op het al om bekende elektronica. Ook op...
Hoi ik heb net wat meegemaakt, tijdens optrekken ging mijn auto afslaan en ik heb hem direct weer gestart alleen hij ging plotseling op hoge toeren draaien zonder dat ik op gas trapte en ik heb het paar keer zo geprobeert te starten maar nee...
ik heb sinds kort een Laguna RXE uit 95. Links naast de tellerset een knopje voor de cruisecontrol. Als ik deze indruk klink er een soort bevestigingstoon. Als ik ga rijden klink dezelfde toon boven de 25km/uur 2x. Er zitten echter geen knopjes op...
Over mijn boardcomputer van mijn Renault Laguna II wil ik graag iets weten.
Ik bedoel met die boardcomputer, het schermpje waar je o.a. 'actueel verbruik', 'gemiddelde snelheid', dagteller, totaalteller, gemiddeld verbruik enz enz.......
Sinds kort valt mijn linker xenon lamp af en toe uit tijdens het rijden (Laguna GT 2001). Het vreemde is dat als ik de lampen uit doe en vervolgens weer aandoe, dan gaat de lamp weer vrolijk aan.
Ik dacht dat misschien het lampje aan z'n eind is. De...
Mijn Laguna (1996) maakt een vreemd geluid met een koude motor het lijkt net of er fluitende vogels onder de motorkap zitten bij stationair en tijdens het rijden wanneer je overschakeld en het gas terug neemt.
Naarmate de motor warmer wordt neemt...
Ik had een vraagje over de startknop.
Klopt het dat ik de startknop vast moet houden totdat de motor daadwerkelijk aanslaat?
Als ik hem na een korte druk op de knop loslaat stopt de startmotor met draaien en moet ik opnieuw drukken totdat ie...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum