Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
bij het rijden in heuvelachtig terrein of in de bergen begint de kangoo dieselmotor slecht te lopen,in te houden en rare geluiden onder motorkap te maken.
brandstoffilter is reeds vervangen.
problemen stoppen nadat er ongeveer 15km. over de vlakke...
Sinds een paar dagen ben ik eigenaar van een Kangoo Spring 1.4 uit 2001.
Als ik de auto parkeer en de motor uitzet, blijft de ventilator nog minutenlang doordraaien.
Is dit normaal? En zo ja, is dit dan geen grote belasting voor de accu?
Ik ben nieuw hier op het forum en zal me dus snel ff voorstellen.
Ik ben Wekke, 37 en uit Bornem, Belgie.
Ik heb me net een occasie Renault Kangoo 19D van 2001 aangeschafd.
Ik heb hier enkele raare fenomenen met deze wagen.
Voor de tweede keer binnen 8 jaar is mijn kachelradiator lek. Aangezien dit een dure reparatie is zou ik het deze keer graag zelf willen doen, scheelt geld en twee luidsprekers die bij de vorige reparatie door de garage gemold zijn bij het...
ik heb een Kangoo d-65 uit 99 en die heeft een probleempje.Als ik de auto start dan doet de stuurbekrachtiging of wel of niet,m.a.w. als hij bij het starten het doet blijft ie het doen maar als hij bij het starten niet...
Weet iemand of het mogelijk is om gebruikte contactsleutels (met afstandsbediening) opnieuw in te lezen.
Het gaat hierbij om een sleutel afkomstig van een Renault Kango 1.9 dci RXE bouwjaar 2001.
Ik heb een probleempje met mijn Kangoo 1.9d uit 1999 (D65).
Het relais van de richting aanwijzers staat vrijwel continu te tikken, de richtingaanwijzers zelf doen het nog gewoon goed, als ik ze gebruik dan doet het relais het gewoon normaal....
De rechterschuifdeur van onze kangoo gaat moeilijk open aan de buitenkant. Van binnenuit is er niks aan de hand.
Van buiten lijkt het alsof de deur iets moet worden ingeduwd om de deur open te krijgen. Kan het zijn...
Mijn ouders hebben een Kangoo Alizé uit 1999. Sinds de auto gekocht is, heeft hij last van abrupt aangrijpende remmen als het slecht weer is (regen e.d.) Volgens de garage hoort dit zo, maar het rijdt voor geen meter.
De remblokken zijn al eens...
Hoi, Ik wil een vdo tempostat gc 12 volt inbouwen in een renault kangoo 1.6.16V. Nu ben ik op zoek naar de volgende gegevens; Zijn er speciale stekkers/bevestigingsbeugels voor deze auto,? Wat is de beste aansluitplaats voor de gaskabel aan de kabel...
Het lampje op het dashbord van de portieren blijft branden als alle deuren dicht zijn. Gevolg is dat de binnenverlichting blijft branden.
Indien je buiten staat en alle dueren dicht hebt en vervolgens de auto met de afstandsbediening wilt sluiten,...
ik ben de gelukkige bezitter van een Renault Kangoo model Alize, augustus 2000.
Nu heb ik passende luidsprekers geplaatst achter in de auto, en die passen prima. Nu ben ik alleen nog op zoek naar de aansluiting voor de rechter-box.
Die voor...
Hoi, mijn gewone verlichting doet het niet meer. Dim en groot licht nog wel. De zekeringen en lampen zijn o.k. op het dashboard brand ook het lampje dat de verlichting het doet. Wat nu ??? Blijven rijden met dim of groot licht wil ik niet maar de...
Hi ik heb een kangoo 1.9 diesel bestel bj.1998, in 2003 is de in en uitvervroegingselektroklep (sensor)vernieuwd bij de renault dealer kosten ± €240
nu januari 2005 het zelfde probleem kan ik deze klep of sensor zelf verwisselen en waar zit hij...
Hallo daar! ik heb een klein probleempie: mijn halve dashboard valt in enen uit. Geen km teller,geen km stand en wat het belangrijkst is: geen benzinemeter meer..
iemand een idee?
of een electrisch schema??
groeten Aag
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum