Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Ik word er niet veel wijzer van sinds ik mijn Kangoo 1.9 DTI heb (80 pk turbo-D).....is dit blok (de auto is van mei 2001) nu een Direct ingespoten diesel of Indirecte ? :think:
De ene (Renault) monteur zegt Indirect, maar ik lees hier en daar op...
Heb nu een Kangoo II zonder dakdragers. Waar die normaal gemonteerd zijn zitten bij mij kunststof dopjes.
Krijg nu een Kangoo II met dakdragers maar wil die uitsluitend monteren als ik ze echt nodig heb.
Weet iemand hoe deze bevestigd zijn? Toch...
Ik ga m'n vakantie inkorten tot 1 week.Het geld ga ik gebruiken voor gereedschap om mijn kleppen te stellen.Inlaten < 0,05 mm.Iplv een luchttol zoek ik een blokkeerstuk krukaspoelie en voor het op punt stellen van de spieloze nokkenas poelie.
Ik had...
Ik heb een Kangoo Dci van 2004 en zit met een beetje vervelend probleem :(
Als ik mijn lichten opzet van de wagen, heb ik (soms) enkel dim-licht .... zelfs als ik de knop
doordraai naar groot-licht. De faren werken wel altijd.
Bij een golf zitten er exentrieke sluitringen op de aansluiting van rollement en veerpoot.Door de bout te verdraaien regelt men de wielvlucht dan.De moer wordt vast gedraait en klaar is kees.Omdat het bij mij niet regelbaar is,vijl ik het gat uit en...
Sinds december heb ik een renault kangoo uit 2004. Het geluid dat uit deze standaard autoradio/ boxen komt bevalt me helemaal niet, het klinkt heel spril hoe ik het ook aanpas. Ik ehb geinvesteerd in nieuwe boxen maar het wordt niet veel...
Fuseepennen met speling,2 v/d 3 remlichten werken,nr-plaat:1 flikkert,1 niks.Zij hebben van die schuivende platen voor speling.Speling fusees rot.Die L achterste bus van de schaar had volgens mij ook veel spel,al die scharen.Fusees en 4 bussen heb...
de hoes van de aandrijfas moet vervangen.
de as is er reeds vanonder en in de bankschroef
de tripode heb ik gemarkeerd
maar ondanks de circlip verwijderd is kan
ik de tripode niet loskrijgen :shock:
wie weet raad???
Hallo, ik ben nieuw hier, heb een Renault Kangoo, grijs kenteken uit eind 2002 en ben tevreden over deze auto echter loop ik nu tegen een vervelend probleem aan.
Ik ben overigens niet echt technisch aangelegd en daarom is de auto altijd netjes in...
Bij onze renault kangoo 1.6 automaat uit 2005 zijn de loop problemen van kwaad tot erger gegaan. Recentelijk is er groot onderhoud uitgevoerd (distri wissel, waterpomp en groot onderhoud). Voor de beurt zaagde de motor stationair altijd al, dit...
De sleutel doet het niet meer .Als ik de deur met de sleutel losdoe en ik steek de sleutel in het kontakt dan bij het omdraaien van het kontakt begint het lampje op het dashbord snel te flikkeren .
Is er een manier om de wagen toch te starten en...
Auto start, slaat aan, reageerdt niet op het gaspedaal, gloeilampje gaat branden.
Opnieuw starten loopt dan wel goed, hij doet dit bij lage temperaturen.
Gloeistiften en kop zijn vervangen zonder resultaat'.
vr gr Peter
wij hebben onlangs een renault kangoo 1.5 bj 2005 gekocht die wij nu willen keuren. Nergens vinden wij het ingeslagen chassisnummer terug. Weet iemand waar we dit kunnen vinden?
bedankt voor de reacties!
Hallo iedereen
Ik ben Mike, 47j en wonende in Belgie.
Heb een probleempje met de kangoo bj 2003
Het achteruitrijlicht doet het niet meer, nochthans
meet ik 12v op het lampcontact bij het in achteruit
zetten, dus contact aan de pook is het niet,...
Ik heb een kangoo 12n familie uitvoering bouw jaar 2001
Wat is het benzine verbruik? vind 1op 12 gemiddeld stad en grote weg best wel pittig
Dashoard lampje van de airback brand hoe krijg ik dit uit??
Plotseling stopt de kilometer teller er af en...
Wie kan mij vertellen of een Renault Kangoo 1.6 16V van 6-2002 een distributieriem of ketting heeft? Wil deze auto kopen en heeft 140.000 km gelopen maar kan in het onderhoud boekje niet vinden of de distributieriem vervangen is.
Is dit een gekend probleem?
Dacht eerder dat dit veelal voorkwam bij de oudere Kangoos maar niet bij de nieuwe.
Enfin vanmorgen druipte het water binnen langs microfoontje en verlichting en was de gehele bagageplank nat.
Kan ik hier zelf al...
ik heb mijn reserve sleutel voorzien van een nieuw batterij , maar het lampje brand wel maar de centrale vergrendeling werkt niet
ik heb gelezen dat men deze zelf kan inisialiseren maar weet niet hoe
Bij stationair toerental stottert de motor soms nu als je gewoon rijd of een klein beetje gas geeft is het gedaan .ook als ik manueel pomp is het ook gedaan.heeft iemand enig idee wat er kan schelen. en heeft iemand een idee waar ik een soort...
ik heb me een tweedehands kangoo 19D gekocht uit 2001 , hij heeft nu 90.000 km en ik kan nergens vinden of de distrubutie riem al dan niet vervangen is
ik lees overal op 120.000km en of vijf jaar
ik denk niet dat ik het risico ga lopen en denk...
Het kost rond de 4 euro /stuk.De bout is bij mij verdwenen.De lengte van de bout is te klein.Moer is er ook niet bij.Hopelijk weer geen speciaal gereedschap voor de montage.Search geeft ook geen uitkomst.Wie weet het?
Ik had er 1 opgeschroefd,maar die wees naar voor.Na plooien met hete lucht is hij gebroken.Na meerdere winkels en googelen heb ik er een andere besteld incl versterker.Een nieuw radio 'tje heb ik nu ook.Die versterker doet veel aan de ontvangst.Ik...
Ik heb een kangoo uit 2002 2e hands gekocht. Nu staat de klok nog niet op de goede tijd en die wil ik graag instellen, maar kan nergens een knop vinden. Het klokje bevind zich in het dashboard onder de (digitale) kilometerteller. deze is wel te...
Even een vraag over de radio aansluiting en dan in het bijzonder de speakerdraden :
Nu zitten er in mijn dash 2 kleine speakers (10cm geloof ik)...maar op de DINstekker (of hoe heet dat ding) achter de radio, zitten zowel draden voor L en R voor en...
Ik moet een draad trekken van 2,5 mm voor mijn Pioneer.Ik heb mijn drijfnatte(smeltwater) vloermat verwijdert om te drogenEr is nog een gaatje vrij van de caravanzekering.Bij verwijderen van de dorpel zie ik daar een dikke rode draad naar achter...
Ik heb problemen dat de linkerschuifdeur en de achterklep niet altijd ontgrendelen en dat de sloten vanzelf openen en sluiten (flipperkast). Probleem schijnt in de kabelboom te kunnen zitten.
Hoe loopt deze kabel en is die te vervangen wanneer men...
Ik zal toch een tekening of handleiding nodig hebben.Ik heb dit onding meegenomen deze avond naar de avondles voor de plaatsing.De voorste afstandsbussen en voorziene gaten had ik meteen door.De achterste beugels blijven een mysterie ook voor de...
Hallo,
kan iemand mij de aanhaalmomenten geven van cylinderkopbouten van een Kangoo D65 1.9D bj 2000.
indien nodig ook deze van de waterpomp, thermostaathuis.
zijn er zaken waar men speciaal aandacht aan moet besteden bij het vervangen van een...
hallo zal mij ff voorstellen ik ben peter steenbeek.
ik heb een renault kangoo 1.5 dci 80.
ik zoek montage handleiding voor vliegtuig kastjes
zou iemand mij daar aan kunnen helpen groeten peter
Het volgende probleem:
Sinds een paar dagen knippert het indicatielampje van mijn mistachterlicht als ik voor rechts richting aan geef, mee met de richtingaanwijzer.
Hij gaat sinds vandaag ook gezellig mee doen als ik op de rem...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum