Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Voor technische onderwerpen die niet in één van bovenstaande categorieën te vangen zijn.
Forumregels
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef zoveel mogelijk informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
ik heb in mijn megane (mode 2000) een scs frigette cruise control. Die heeft altijd goed gewerkt totdat de kabel ervan los schoot. Het lijkt er op dat de kabel van de cruise control vast heeft gezeten aan de gaskabel vlak bij de gashendel. Maar hoe...
ik rijd sinds november in een prachtige rode origineel Nederlandse Avantime 2l privilege.
Ik zag hem al in het register staan. Een fantastische auto maar ik heb wel twee vragen:
1. Is het normaal dat als je boven de 100 a 120...
Ik wil zelf een grote beurt geven aan mijn renault megane grand tour 1.5 Dci uit 2004. nu heb ik een paar vragen:
Op internet ben ik op zoek welke olie er in moet maar nu zie ik op verschillende sites verschillende typen. mijn vraag is nu moet er...
Hallo
Ik ben aan de gang gegaan met het vervangen van een achterwiellager van een Twingo 1995 maar ik ben op een probleem gestuit!! Ik heb de trommel eraf en aleen het oude lager moet er nog uit en het nieuwe erin maar dat lager zit muurvast.!!! het...
Ik ben nieuw hier op dit forum en kom maar meteen met een vraag:
Wij hebben een Renault Laguna station van 2002 met een probleem.
Tijdens onze rit gisteren sloeg de auto zomaar af, geen enkele aanwijzing werd er aangegeven....
mijn auto Megane II S2005 comfort dynamic zou uitgevoerd zijn met een automatische lichtsensor.
Echter blijft het licht continu aan op de lichtstand schakelaar.
Zet ik de schakelaar op 0 dan gaat het licht uit....
hallo... heb een twingo van 98 al 6wk staat de auto onder reparatie, dwz nieuwe startblokkering(400,00)toen nieuwe accu daarna gaf die weer start problemen, bdp opname element en kabelbundel vervangen, weer naar de renaultdealer, nu wordt er gezegt...
Kan iemand mij vertellen welke gps antenne ik moet kopen. Ik heb een Laguna 2004 met een carminat kleurenscherm gps. Achter op het dak zit de antenne. Nu heb ik al zoveel in de diverse discussie gelezen, maar ziet mijn aansluiting er toch anders uit...
wanneer ik mijn garage in of uit rijd moet ik mijn elektrische spiegels inklappen (garage te smal) is het mogelijk om spiegels manueel in te klappen indien er zich een elektrisch probleem zou voordoen? is niet vermeld in brochure. :roll:
Heb via internet een nieuw achterlicht bestelt voor onze Laguna.
Het gaat om een Laguna grand Tour uit 2007... Kan iemand mij
uitleggen of dit een simpele handeling is of dat ik hiervoor toch echt naar
een garage zal moeten? Kan op internet geen...
Ik rij een Renault Megane 1.9 DCI, nu staat mij linkerachterdeur slot (sensor) in storing volgens de dealer, daardoor gaan de ander deuren ook niet met de hand meer open (sensors reageren op de hand) weet ook niet hoe dat heet.
Maar...
Hallo allemaal,
Ik heb een megane grand tour 1.6 uit 2004 waarvan de recirculatieklep ''stuk'' is, elke keer als ik de motor start komt er een soort geratel onder het dashboard vandaan. De klep staat gelukkig wel op de buitenlucht. Nou heb ik...
Hallo ik heb een vreemd probleem met mijn laguna. Ik heb dit al meerdere keren bij de garage aangekaart maar hun konden ook geen antwoord geven waar het nu aan ligt.
Het probleem is als volgt:
Als we s morgens de auto starten (na een nacht stil...
Sinds een half jaar heb ik een megane 1.5dci uit 2005. Auto heeft 160000 gedraaid en heeft bij 125000 een grote beurt gehad. Maar het is net kermis op mijn display!! Allerlei lampjes branden...zie onderstaand!
hey ik heb sinds gistere avond het volgende probleem mijn sleutel zend geen infarood meer uit vervangen van de batrij heeft niks opgeleverd nu zitten wij kunnen nu dus niet meer vertrekken met de wagen doordat de startonderbreking er niet af wil kan...
Hallo,
Ik heb een Renault Grand Scenic 1.9dCi van 2005.
De auto bevalt zeer goed, rijdt fijn en bied voldoende ruimte.
Er is echter een klein 'nadeeltje': tijdens het rijden horen we een piepje.
Vooral op oneffen weggetjes laat het piepje zich...
Ik heb vandaag via E-bay in Duitsland een setje Bosch Aerotwin ruitenwissers
gekocht (34 Euro inclusief verzendkosten).
Ik las overal op internet zeer goeie verhalen over deze wissers.
Als ik ergens een hekel aan heb, dan zijn het wel van...
De kentekenplaatverlichting doet het niet. Ik heb een doosje vol met allerlei lampjes dus ik denk vervang ik wel even. Maar hoe doe ik dat? IK zie niet direct schroevjes waarmee je het plaatje kan losdraaien?
Bij mijn Renault Scenic uit 2000 gaat sinds vanmorgen de elektrische raam naar beneden als ik de auto uitzet. Als ik het contact weer erop zet en de raam weer dicht doe, moet ik het knopje vasthouden en auto weer van contact halen. Als ik de...
Ik ben Erno, 27 jaar en wonend in Antwerpen in Belgie uiteraard.
Ik heb een praktische vraag over de traffic van mijn vader die volgens mij uit 2000 is.
Was 1 vd eerste hier in Belgie.
Ik zou graag voor hem een Parrot installeren...
ik heb een renault laguna 1.8 bj 1996.Als ik de verwarming aanzet blaast die alleen maar koude lucht. Ook de achterruitverwarmimg werkt niet.
De ruitenwisser achteraan werkt nog. Nochtans is de zekering dezelfde als de achterruitverwarming !
Wie...
Korte tijd geleden heb ik al een vraag gesteld omtrent de autoradio in een Renault Laguna station uit 2001.
Hier hebben jullie goed antwoord opgegeven en mijn versterker werkt dan nu ook geheel naar behoren!
Doormiddel van een high/low...
Ik ben van plan een bedrijfswagen te kopen en dat wordt dus een Renault Trafic een nieuwer model.
Nu ben ik huiverig omdat ze lijken op de Opel Vivaro en die hebben nogal wat nadelen m.n het schakelen na 150d km.
ik heb een Scenic automaat 2001 1,6 16V met 193000 op de teller. Nu gaat plots het oranje gele waarschuwingslampje luchtverontreiniger naast het lampje van het antiblokkeersysteem branden.
Wij rijden een Renault Laguna station uit 2000.
Hij heeft een gas installatie en daar hebben wij nu problemen mee.
Wanneer hij rijd op gas, en we gaan stil staan bij een stoplicht o.i.d. dan slaat de auto af.
Ook onder het rijden wil hij wel...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum