Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Voor technische onderwerpen die niet in één van bovenstaande categorieën te vangen zijn.
Forumregels
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef zoveel mogelijk informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Ik rijd sinds 20 april in de Captur Intens 2018.
De software van de auto is compatible met Android Auto.
Ik heb een Samsung smartphone 7 Edge die op Android 7.0 draait (wordt altijd bijgewerkt).
In de Playstore vind ik allerlei apps die wel over...
Als ik onderweg ben en in zijn 2 rij gaat de melding af van de parkeer sensoren.
Er rijden dan geen auto's in de buurt.
Als ik stil sta voor een stoplicht in 1 doet dit probleem zich ook soms voor.
Dan zet ik hem in zijn vrij en is het geluid weg....
Hallo allemaal.
Weet hier iemand toevallig de maat van de speakers voor+kofferbak.
En de maat van de tweeters.
Voor een renault megane station uit 2002.
Alvast bedankt.
mvg
Patrick
Ik ben Rob en ben met mijn beperkt kennis van autovoertuigen begonnen aan de reis om de startproblemen van onze RENAULT MEGANE II Bestelwagen/Bus (KM_) | 2003.08-2009.07 - 1.5 dCi (KM1F) - 1461ccm 86pk (93BZFL) (1e reg:...
Ik kom er niet helemaal uit welke poly v riemen ik moet bestellen voor mn clio (1.2 8v uit 2000).
Degene die de dynamo bediend daar kon ik het nummer van aflezen, maar de andere helaas niet. En ze zijn beide aan vervanging toe.
Wie kan mij hiermee...
Kunnen jullie aangeven welke ik trekhaak ik het best kan nemen voor de Clio IV? Ik wil graag een afneembare maar ik heb begrepen dat er bij bepaalde merken er toch een zichtbare inkeping in de bumper wordt gemaakt... Is dit verder storend?
Misschien...
Volgens het APK rapport staat er een reparatieadvies schijven (AC5/nat APK)
Er zijn nogal wat merken in omloop. Wat adviseren jullie?
De Megane is van 1998.
Goedemiddag, ik heb een Scenic 1.4 DCI automaat uit 2016 (niet het nieuwste model). Kan iemand mij vertellen bij welke kilometerstanden of termijn de volgende zaken uitgevoerd moeten worden?
Motorolie/filter
Dieselfilter
Luchtfilter
Pollenfilter...
theo vraag is heb de krukaskering lek v de moter mijn vraag is kan ik de moter naar boven uitbouwen of beter de automaat/ naar onderen eruit graag kort hoe vele dank theo de auto is n senic 2l uit 2004 automaat
Bij mijn Grand Scenic II van 2007 heb ik het probleem dat nog 1 ruitenwisser voor werkt.
De Linkerzijde werkt, de rechterzijde is gestopt.
Waarschijnlijk is er een verbindingsmoertje los?
Heeft iemand dit ook meegemaakt en zo ja, is dit...
Ik heb sinds dat de originele radiateur kapot is gegaan continue problemen en gaat de radiateur steeds kapot, het wordt nu de vierde radiateur in twee jaar. Waar zou dit aan kunnen liggen. De radiateur lekt steeds op het zelfde punt dicht bij de...
Hallo allemaal,
Na een dikke 2 jaar een Megane Scenic II te hebben gereden heb ik onlangs een Megane GrandTour II 1.6 16V TechLine uit 2007 aangeschaft.
Er zit helaas geen trekhaak onder dus die moet er nog komen. Bij het zoeken kom ik bij...
Ik heb een Twingo rs en heb deze met een sportuitlaat gekocht. Kreeg er een doos bij met de oude midden demper en einddemper. Maar ik vroeg me af of die een uitlaat allee voor het geluid is of performance. Op de eind demper staat: Maxi performance...
Zoals de titel al aangeeft: waar plaats ik de assteunen bij een Scénic 1 Ph2?
De krik gaat bij het krikpunt, en ik zou volgens Haynes de assteunen ook daar ergens kwijt kunnen. Maar een duidelijk plaatje... nee. Kan ik ze plaatsen op het stuk...
Ik ben in het bezit van een Scenic 2 uit 2004. Helaas is sinds kort mijn instrumentenpaneel kapot.
Ik heb een tweedehandsje gevonden op t internet maar het onderdelennummer komt niet helemaal overeen.
De mijne is :...
Iedere keer als ik de airco van de auto stand afhaal beslaan de ruiten heel snel. Ik weet dat er wat vocht in het systeem kan zitten maar zo extreem heb ik het bij andere auto's nog nooit gehad. In een mum van tijd zie je niks meer.
Het gekke is ook...
Ging een tijdje goed.....maar helaas weer terug gekomen. Nu blijft het gas hangen en wanneer ik op mijn rempedaal trap zakt ie terug naar normaal en wanneer ik het weer los laat schiet het toerental weer omhoog.....gasklephuis heb ik...
Hallo allemaal....ik heb een trafic 2.0 dci uit 2011. Ik rij al een tijdje rond met de melding ; defecte inspuiting, de bus rijd na 3a4 maanden nog steeds goed, ondanks de melding. Nu kwam er gister in beeld....defect oliedruk.
Mijn Modus start soms niet, het gaat weken goed, en dan ineens start hij s'ochtens niet. Hij draait 5 tot 6 keer
rond en dan is het stil. Geen neiging tot aanslaan, krijgt geen benzine of vonk hij draait alleen rond.
Na een paar uur start hij weer...
Ik heb een Megane 4 110 dci EDC uit 2016 en ben van plan om komend voorjaar er met caravan er op uit te trekken. Normaliter rijd ik zonder aanhanger in de eco-modus, maar met de caravan moet wat meer kracht halen uit de motor. Kun je dan de...
Goede avond, ik ben Wouter en sinds september trotse eigenaar van een Twingo 1Initiale. Bij aankoop wist ik dat kachelweerstand stuk was. Vervangen. Nu doet echter ook de ventilator moeilijk. Zat vast, maar schrok waarschijnlijk van mijn...
Beste leden,
Tegenwoordig zit bijna iedere motor ingekapseld. Heeft dit buiten geluidsisolatie nog een andere functie? Bijvoorbeeld thermische regulering? Sneller op bedrijfstemperatuur komen? Of is het louter cosmetisch.
hallo mensen,
ik heb een setje mooi angel eyes op de kop getikt, enkel zit er geen handleiding bij. normaal is het plug and play....deze dus niet.... ik zit dus met een aantal lossen draden en geen idee welke aan wat verbonden moet worden. iemand...
Hoi, ik ben een echt dom blondje. Ik heb een Renault Scenic 2004 gekocht. De afgelopen maand heb ik zonder problemen gereden. Gister had ik een startprobleem maar na een aantal keer proberen sloeg hij aan. Ik wil er nu mee naar de garage gaan maar...
Weet iemand waar nou de totaalteller (km) is?
Op mijn schermpje heb ik twee getallen staan (bovenste heeft niets achter de komma, is een groter getal) en de onderste is een getal met cijfers achter de komma.
ik heb sinse kort na een onderhouds beurt dat tijdens het rijden de ruiten rondom in een korte tijd volledig beslaan ook al staat de climatecontrol op auto maar met de ontwazem stand zijn de ruiten ook zo weer vrij en kan de ac weer terug op auto en...
Ik ben in bezit van een Renault Twingo sport. Ik vroeg me af welke mogelijkheden er zijn om het sneller te maken. Ik heb gekeken naar chiptuning maar ik weet niet of je dan veel verschil merk kwa accelaratie. Sportuitlaat heb ik er al...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum