Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
De afdekkap linksvoor van mijn Laguna 3 Grandtour is verdwenen. Heeft iemand er een liggen voor een schappelijke prijs? Bij voorkeur zilvergrijs/goud metallic. Zie ook foto's
Ik wil achteruitrij sensoren plaatsen in de achterbumper van mijn renault twingo bj 2009.
Hoe kan ik deze bumper demonteren maw hoeveel bevestigingspunten zijn er en waar zitten ze?
Alvast bedankt
Ik krijg een melding elektrische storing gevaar controleer start stop op mijn display. Ik heb een Renault clio bouwjaar 2019. Deze storing heb ik vaker gehad. Mijn accu is vervangen en de aansluiting van de start stop op de accu is ook vervangen. En...
Kan het kloppen dat in de handleiding van de Megane 4 verkeerde lampjes vermeld staan voor de achteruitrijverlichting?
Volgens deze zou hier een W16W (steekfitting) in moeten zitten, maar het lijkt er bij mijn Estate op dat er een bajonet (P21W) in...
Goedemiddag mede renaultrijders
Sinds kort ben ik eigenaar van een megane 3 estate (gt line) uit 2012 na jaren met de espace van 2007 te hebben gereden
Met het proefrijden werkten de achterramen prima helaas nu dus niet meer nadat ze de trekhaak...
Goedemiddag
Iemand die mij verder op weg kan helpen? Hoe kabel verder loopt naar de zekeringkast oid?
Heb zowel Links als rechts achter geen stroom op de raammotor
Als ik er zelf stroom opzet werkt het gewoon, stekker los gehad en ziet er schoon...