lambocars schreef:Ik heb ook al gemerkt dat de koeling van de zetels niet echt denderend is, ik had er meer van verwacht, het werkt allemaal wel, maar zoals het weer nu is mocht het van mij toch wat meer koelen.
Het probleem met mijn telefoon heb ik ondertussen ook kunnen oplossen ... als ik gebeld werd, of ik bel iemand had ik geen geluid, en de persoon aan de andere kant hoorde ook niets ... effe getest, en de BT streaming had ook geen geluid ... effe Google ... en het blijkt dat de Kadjar hier ook last van heeft ... oplossing is een volledige reset van de R-Link ... en nu het werkt weer, wel alle instellingen pleite natuurlijk, maar ik kan weer handsfree telefoneren ... toch een basisbehoefte tegenwoordig.
Zoals hier al aangegeven, ik vind dat de Talisman echt wel een mooie, aparte wagen is, veel wagen voor je geld ... maar het zou toch allemaal wat beter moeten werken toch, er is niet echt iets baanbrekend, totaal nieuw op de Talisman, en toch slagen ze er niet in om het allemaal feilloos te laten werken ... ik rij ondertussen al meer dan 20 jaar met leasewagens, tussen de 2 en 3 jaar telkens een nieuwe na 140,000 km ... en ik heb nog maar één keer echt problemen met een wagen gehad ... en dat was een Espace ... perfect gereden tot 90,000 km en daarna stond deze elke maand wel in de garage met problemen ... ik heb heel wat vervangwagens gehad toen ... ik hoop dat het met de Talisman niet die richting uitgaat ...
Heb gisteren een Renault monteur gesproken mbt koeling stoelen. Het is geen koeling maar ventilatie cq lucht verplaatsing. De ventilatoren in de stoelen zijn niet aangesloten op de klimaatcontrole, het enigste wat ze doen is de lucht in de stoelen verplaatsen. Dit is heel licht voelbaar op de hardste stand als je je hand natmaakt en voor de stoel houd.
Klinkt leuk maar je hebt er niet veel aan.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Renault Talisman Estate Initiale Paris TCe 200 EDC