Talisman in de media
-
Topic author - Lid
- Posts in topic: 1
- Laatste bezoek: 29 jun 2017 08:14
- Actief als: particulier
Talisman in de media
Er is een nieuwe uitgebreide 40 minuten durende autotest van Autogefühl beschikbaar op Youtube: https://www.youtube.com/watch?v=oEnlHNAYRUY
Talisman 200 EDC Intens Gris Cassiopee sinds mei 2016
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Lid
- Posts in topic: 3
- Laatste bezoek: 26 jul 2017 11:23
Re: Talisman in de media
Gezien inderdaad. En ik moet zeggen dat hij dit keer beter zijn werk doet dan de vorige review van de Talisman. Hierin was hij nogal erg pro Duitse auto. En dat vind ik best, maar tot op een zekere hoogte. =) Klein beetje appels met peren vergelijken verhaal (als je snapt wat ik bedoel).
Trotse bezitter van een Renault Talisman Intense, 110 DCi, Bleu Cosmos, 19" Alizarine velgen, Pack Easy Park Assist, Pack Cruising, R-Link 2 met 8,7" touchscreen en Bose geluidssysteem.
Hide post links |
-
- Lid
- Posts in topic: 2
- Laatste bezoek: 02 aug 2023 12:02
Wat ik steeds vaker hoor dat de intens standaard een groot scherm krijgt en uit de brochure lijkt het een optie
2012 Renault Megane estate 1.5 dci GT line(14%) blue malte
2014 Volvo V70 D4 Nordic plus Blue
2016 Renault Talisman estate Intens 1.5 dci (21%) wit
En ook eigenaar van Renault Megane cabrio 1998 geel
Hide post links |
-
- Lid
Ja, maar in elk land zijn de trimlevels weer net iets anders (Net als de prijzen overigens). Ik weet niet waar je deze informatie vandaan hebt? Maar wellicht geldt dit dus weer voor een ander land? Als je info wel van een Nederlandse bron hebt voor de Nederlandse Talisman dan wil ik het graag weten =) In de online configurator is het immers nog steeds een optie met BOSE.
Trotse bezitter van een Renault Talisman Intense, 110 DCi, Bleu Cosmos, 19" Alizarine velgen, Pack Easy Park Assist, Pack Cruising, R-Link 2 met 8,7" touchscreen en Bose geluidssysteem.
Hide post links |
-
- Lid
- Laatste bezoek: 09 jul 2018 16:12
in deze review word inderdaad genoemd dat de Intens standaard het 8,7" scherm heeft. Ik heb zojuist ook een beknopte review van Autoweek gezien op Youtube. Ook daar word gezegd dat de Intens standaard het grote scherm heeft. In de prijslijsten zie je dat echter niet terug. Maar goed, in het Autoweek filmpje worden wel meerdere foutjes gemaakt.
Hide post links |
-
- Lid
Ja precies, dat is ook mijn punt. Er worden veel foutjes gemaakt. Temeer, omdat deze Talisman Estate een Franse Intense uitvoreing is (als je begrijpt wat ik bedoel) en niet een Nederlandse Estate Intens. Je zou eigenlijk wel verwachten dat men hier rekening mee zou houden?
Misschien heb ik het wel mis, en komt de Estate Intens (JOEPIE!) wel met 8,7" display!
Wat trouwens ook gek is is dat je nergens in de brochures kan lezen dat bij de Intens Estate ook de zonwering gordijntjes voor de achterramen zijn inbegrepen...
Misschien heb ik het wel mis, en komt de Estate Intens (JOEPIE!) wel met 8,7" display!
Wat trouwens ook gek is is dat je nergens in de brochures kan lezen dat bij de Intens Estate ook de zonwering gordijntjes voor de achterramen zijn inbegrepen...
Hide post links |
-
- Lid
Ik begrijp zeker wat je bedoelt. Ik heb ook even gekeken op de Duitse Renault site. Daar staat inderdaad dat de Intens uitvoering met 8.7" scherm word geleverd. Echter wel zonder de BOSE luidsprekers. Daarnaast valt het me op dat de uitstoot in Duitsland schijnbaar wel lager is dan hier in NL. Op de Duitse site staat namelijk nog dat de 1.6 DCI 130Pk 106 gram uitstoot heeft, waar ze het hier in NL aangepast hebben naar 108 gram. Autoweek spreekt overigens uit dat de 1.6DCI 130PK Intens de belangrijkste/populairste uitvoering in NL zal worden. Iets waar ik het niet mee eens ben, maar goed dat is mijn mening.
Hide post links |
-
- lid
- Laatste bezoek: 01 mar 2024 14:44
Ben benieuwd naar de onderbouwing van je mening. Waarom denk je dat deze uitvoering dat niet wordt? Welke denk jij dan?
Is gewoon uit interesse
Verstuurd vanaf mijn GT-I9195 met Tapatalk
Is gewoon uit interesse
Verstuurd vanaf mijn GT-I9195 met Tapatalk
Grand Espace IV phase 4 Initiale 2.0 dCi 173pk automaat
voorheen: Grand Espace IV phase 2 Dynamique 2.0 dCi 150pk
voorheen: Grand Espace IV phase 2 Dynamique 2.0 dCi 150pk
Hide post links |
-
- Lid
Ik denk dat deze auto vooral voor de lease interessant is. Op dit moment betaal je voor de 130PK versie 25%bijtelling. Daarom denk ik dat het nu nog niet dé versie is die het meest verkocht gaat worden. Volgend jaar, wanneer de norm weer aangepast gaat worden zal het wel een ander verhaal worden. Maar voor nu denk ik dat door de 4% verschil in bijtelling toch een hoop mensen de 110PK diesel kiezen.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Hide post links |
-
- Lid
- Laatste bezoek: 20 apr 2018 09:58
Dat denk ik ook. Ik had mijn oog ook op de 130PK laten vallen maar de 25% bijtelling heeft mij de 110PK laten kiezen.
Ongelezen berichtdoor mrsmit01 » 22 Mei 2016 21:43
Ik denk dat deze auto vooral voor de lease interessant is. Op dit moment betaal je voor de 130PK versie 25%bijtelling. Daarom denk ik dat het nu nog niet dé versie is die het meest verkocht gaat worden. Volgend jaar, wanneer de norm weer aangepast gaat worden zal het wel een ander verhaal worden. Maar voor nu denk ik dat door de 4% verschil in bijtelling toch een hoop mensen de 110PK diesel kiezen.
Volgend jaar is alles wel 22% maar de lease prijzen zullen waarschijnlijk omhoog gaan (zoals vaker het geval is bij nieuw geïntroduceerde auto's). Dus, alleen de lease in ogenschouw nemend, zal de komende tijd de 110PK ruim vertegenwoordigd zijn.
Hide post links |
-
- Lid
- Posts in topic: 2
- Laatste bezoek: 02 aug 2023 12:02
Ik denk dat de 110 dci ook voldoet, ik rij er nu mee in de Megane en in de Talisman 110 dci waar ik mee proef heb gereden lijkt deze motor nog soepeler en zonder turbogat
2012 Renault Megane estate 1.5 dci GT line(14%) blue malte
Hide post links |
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie