Model/uitvoering :kangoo Express 1.6 benzine automaat.
Bouwjaar :2010
Brandstof :benzine
Ik ben nieuw hier. Eigenlijk ben ik een Ford liefhebber maar mijn vrouw heeft een kangoo welke is aangepast voor rolstoel gebruik. Sinds kort hebben we deze over genomen van het UWV omdat ze geen recht meer had op een auto.
Mijn probleem. Als ik minimaal naar rechts stuur voel ik een lichte trilling in het stuur en maakt de auto een lichte brommend en trillend geluid. Stuur ik verder dan is het over. Hij doet het vooral bij snelheden boven de 80 maar heb het idee dat het dan het meeste opvalt. Zover ik kan zien is hij uitgevoerd met elektrische stuurbekrachtiging. Aangezien hij extra bekrachtigd is kan het zijn dat hij niet standaard is. Toch mijn vraag weet iemand wat dit kan zijn?
Stuurbektachtiging probleem
Forumregels
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef zoveel mogelijk informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef zoveel mogelijk informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht